Posts

Showing posts from September, 2014

Cuti Sekolah Musim Kawin

Image
untuk 13 September jer ada 3 jemputan.... nak dahulu kan yang mana pun mak pun dah confuse....
jadi ambil keputusan p kenduri kawin my cousin di pahang...
macik n pacik polis...dapat menantu pun polis.... patut pengantin ni lalu bawah pedang...tambahan pula pengantin lelaki inspektor...tapi sbb pengantin perempuan ni pemalu orangnya....jadi dia xnak upacara lalu bawah pedang tu... dah la tu kalo boleh tanak di solek....

cousin ni... mak nye orang sabah jadi keluarga2 sebelah sabah pakat datang buat makanan tradisi kat sana dan  cara bagi hadiah kat keluarga pengantin lelaki seperti dibawah ni

sebelum bagi hadiah2 ni..pengantin lelaki diarak bawa sekeliling rumah dahulu oleh dayang-dayang ni....
ha tak dapat tgk sepenuhnya cara kawin di sabah...dapat tgk skit2 pun dah cukup menarik... sbb lain dari yang lain....

cuti sekolah seminggu ni apa la program yerk????? Hadir kenduri kawin je ke???