Rombongan Pra Sekolah ke I-City Shah Alam (part 2)

Kesinambungan rombongan pra sekolah my mdm2

sebelah malamnya kami ke ICT Shah Alam


banyak peningkatan dari dulu...

















ha peningkatan lagi adalah tingkatnya jumlah WANG keluar kalo kat sini..
mcm2 mainan nak main jerk..tapi mak temah limit kan rm30 sahaja..
no lebih lebih yer.....

1 game pun kat sini paling murah RM5 kalo tak salah la...
mak temah pun hampir lupa..ahahaha
yg kereta tu mahal skit..RM10 rasanye..

Comments

eMMe said…
oh asha, tak penah lagi ke ict.. okeyla tu Asha.. kene bajet betol2 la kalo nak bwk anak2 jalan2 cuti skolah ni.. sunuk tgk lampu2 tu cantik2 kan...
hpm.ba said…
Amazing Article, Incredible writing style. i really liked the way you represent the content.
Ivanica
Cho Zila said…
yer taman tema paling banyak kutip duit adalah i-city.. semuapun berbayo.. tka macam genting bayo sekali dah boleh main macam2... tapikan lepas siap yang baruni tak tauler...
~aSHa~ said…
ha tula..mcm2 kena bayo...

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni