Tuesday, January 6, 2015

Operasi Skuad CUCI


 
 kami geng skuad cuci...wah tak komercial nama mcm org lain..
kalo dari IKRAM mrk gelar I-BANTU...

kami tak terpikir utk upgredkan nama skuad tu...


 

INTAN Prihatin
ha idea ni mmg dtg spontan masa borak2 dgn opismate aka bos admin..
bgtau dia...buat la skit banner utk kita bawak ke mana2
dan jangan tulis tahun jangan tulis utk apa..
sbb nanti next time boleh guna utk pelbagai program
seperti ziarah menziarah ke rumah anak yatim ke rumah orang tua tua ke..
atau apa sahaja la utk keperluan kebajikan

jadi masa kami cuci2...bos admin msg ke opismate yang masih ada di opis...
mula2 gambar yg diberi ada titisan air....yg tu nampak mcm utk banjir jerk..
jadi mak temah request la mintak yg nampak boleh guna utk semua program..xmo air2 hujan xmo gambo ribu2..atau gambo rumah2 terbakar kena banjir ke....
jadi inilah hasilnya....


tq to my hUBby yang join skuad cuci...
 bos pun turun padang....
 suka sgt yerk bos main water jet tu..
ahahahaha
 


3 comments:

LYAfrina said...

Alhamdulillah...org2 kita ramai y prihatin.. sedikit sebanyak blh meringankan beban n tekanan mangsa. Lya dh rsa tahun lps... mmg x sanggup dh. Mujur la thn ni msk sikit j kt dapaur.. maybe time air psg kot.. cuma thn ni letih packing n mgemas smula brg je la... xdela rsa letih nk mbasuh n mbuang smua kotoran tu..

~aSHa~ said...

alhamdulillah juga..tgk kawan2 kat sini dah prepared awal2 persediaan banjir..jadi byk brg dpt diselamatkan

eMMe said...

penat wei Asha... take care, jgn keje keras sgt...

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels