Monday, January 5, 2015

Rezeki Terpijak

masa cuci2 kat umah mak...
terjumpa duit ni...fuhhhh rejeki rejeki.....
tapi bukan duit dari org lain yg terdampar di rumah yerk...
ini mmg duit mak..mak pun lupa dia ada duit ni...
dia selamatkan duit yang dia ingat sahaja...

sib baik akk n mazri jujur..xsonglap sbb tau mak mmg lupa punya...ahahahahaha
bertuah punya anak...
nak sekeping tu mak tak bagi...ahahahah puas tau cuci n keringkan
mak kata nak beli katil baru..
ok mak upah penat kami yang sampai awal....
belikan katil utk kami dehhhhh 
katil kami yg 10 tahun udah reput sbb kena air banjir...
angkat jerk perakkkkk bunyi nya terus patah tanpa segan silu... 
sad...xde kenangan dah...almari jerk ada tapi pun sudah kembang2 semangkuk

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

wahh...baper amaun tu...sib baik tak dibawa arus banjir

~aSHa~ said...

RM2300 lebih tapi sudah masuk ke bank siap2..

ahaha bgtau awal2...takut org baca n fikir mcm2...bahaya2...

eima said...

wahhhh byknye ...
org tua2 mmg gitu suka sgt simpan duit merata pastu lupa

LYAfrina said...

Sama mcm abah fain ni.. simpan duit dlm plastik letak bwh tikar getah...

Org tua2 mmg gitu sha.. byk jugak tu. Mujur la y jumpanya ank sdri..

Truk jgk temerloh kena kan.. mengejut..
Mesti katil tu... katil... jenggg jenggg jemggg

eMMe said...

mujur ade lagi duit tuu... hurm.. boleh beli katil besi lak Asha tahan skit kalo kene banjir.. yea la..bencana alam ni kan kite leh jangka bila akan jadi lagi.. sabar je la Asha...

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels