Thursday, March 26, 2015

Melepaskan Penyu

Semalam 'bos' (memangku) ajak join dia melepaskan penyu bersempena program kadet PTD 
di Pusat Penerangan dan Santuari Penyu Cherating, Pahang 
 acara melepaskan anak anak penyu

 geli tapak tangan mcm digeletek


 come to me...mama kiss skit
cantik tak body saya???

6 comments:

Asha Lya said...

X geli ke pegang penyu tu Kak hihi

~aSHa~ said...

geli mcm digeletk jerk

LYAfrina said...

bestnyer.. biasa g bwk asya tgk penyu je.. dia ada hari2 ke utk lps penyu ni?? best jugop

lieyalatif said...

wahh berani pegang...lieya ni penakot hahahaahah...mmg takle pegang...sah2 sibuk amik gambar n rakam video jek dilepaskan ke laut....

hope anak2 penyu ni membesar laa dgn sihat di laut nun kan...jgn jadi mangse ikan besar dah le....

el said...

iols tgk uols pegang penyu pun dah teruja..lau real ntah mcm mn ekeke

RiN nOku said...

best nya dpt pegang ank penyu...

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels