Wednesday, April 8, 2015

akak kayo

 (klik gambo untuk tgk jumlah..ahahah keji)

sebenarknya akk tgh xtau nak cite apa ni...gambar2 semua dlm kamera..kamera takde di tangan (ermmmmmmmmmmm pjg ngeluh ni..sila take note)

gambar di atas tu tunjuk semata2 ahahahahahaha
duit tu pun bukan akak yang punya...akak pengantara sahaja...
kalo ada duit byk tu skrg...mcm2 akak nak settle ni.....




6 comments:

Falsya said...

byknye..hehee..

~aSHa~ said...

kalo lah akak yang punye kan

Scdha Sein (SS) said...

Fuyooo... Kayoooo!

Asha Lya said...

Klau duit tu akak yg punya jgn lupa blnja kitaorg erkk hhehe

Deanna Morni said...

huihh....banyak tuhhh...leh g umrah hehehe

LYAfrina said...

fuhhh..fuhhhhh..
rejeki...

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels