Thursday, April 23, 2015

Rezeki Terpijak pijak

Rezeki terpijak betul rasanye di kala ini...
dikala sedang mengumpul untuk 'sesuatu'
alhamdulillah lepas la bayar hutang2 yang ada...ahaha

maaf open table xde ye
akak bitau awal2...

cek ni bukan hasil nuffnang sebagai blogger
ini sebab surrender dari insurans...
ntah ke bila akk join insurans tersebut
mesti mereka ni 'pukau' akak masa akak tgh 'mabuk' kepayang semasa membunting
dan akak tak pasti berapa dah bayar untuk insurans tersebut....
akan akak cek...tapi kalo cek jugak tentu2 jumlah tertera je la jugak dpt kan kan..
cuma nak kan kepuasan biar paham..
xmo dah terpedaya dengan panggilan2 insurans ni...
ni cek ni pun dapat selepas berjuta kali mereka call akk suh renew...
arhhhh pigi dah...malas akak layan..
last sekali akak cakap..
PAHAM TAK SAYA DAH TANAK RENEW..SAYA MMG ADA INSURANS KHAS YANG LAIN

ha lepas dia paham dia keluarkan surat surrender tersbut dan akak dpt sedikit balik dari bayaran2 yang telah dibuat..
alhamdulillah dapat dikala waktu yang sedang 'memuncak' ni

7 comments:

nur anis said...

baru je tadi insurans call saya suruh renerw insurans yang saya dah terminate..

Nad MamaZN said...

alhamdulillah..

Zura Tahir said...

Hehe....ejen insurans mmg xreti bahasa...

Zura Tahir said...

Hehe....ejen insurans mmg xreti bahasa...

eima said...

sbb tu mls layan insuran ni ..kadang tu diorg siap bahasa kan kita balik ..menaympah betui ..jgns esekali ckp setuju ke ape ke ...

Deanna Morni said...

Hmmm..sy pnh gk surrender cenggini..pastu amik insurans lain hihihih

Deanna Morni said...

Hmmm..sy pnh gk surrender cenggini..pastu amik insurans lain hihihih