Sireh Junjung


 Bulan-bulan yang sudah punya cerita ni (kes gali gali gambar lama ni)
semasa menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan PUSPANITA
akan dan kawan2 melibatkan diri dalam gubahan sireh junjung
ada 2 pertandingan se lagi gubahan untuk kuih hasidah

  ni hasil air tangan akak...berair2 tangan akak mengubah nye tau


 ecehhh punya la byk akk snap..close up sedikit lagi

 ni kawan akak yang punya...cantik kan
 eh yang akak lagi..mana gambar utk gubahan sireh junjung sorang lagi kawan akak..
haiyaaa
ketiga2 peserta dari jbtn kami menerima saguhati...
yang menang tempat pertama guna sireh palsu... apa kessss??????
((xde pulok icon face muka cebik ahahahaha))

mana akak??? 
akak berlari2 anak g ambil anak dari sekolah tak dpt tungguh hingga ke akhir...
tapi akak dapat jugak cabutan bertuah awal2 lagi..
akak dapat apa ek...
arhhhh kena recall balik memory ni...byk makan semut betul
jem jem puas akak fikir akak dapat apa.... yg pasti mmg akak dapat jugak cabutan bertuah tu
ahahahhahaa

Comments

Kniedaz said…
ahahaha...yg menang guna sirih plastik...
~aSHa~ said…
tau xpe....nak gelak jugak rsanye
Asha Lya said…
X aci arr klau guna sireh palsu kan
~aSHa~ said…
tau xpe kan kan..

kalo tau asha pun guna palsu lagi comey hijauuuu cantik jerk
Deanna Morni said…
hmmm...sirih asli patut amik kira la kan....tp xpe..xde rezeki kali nihh hihihi
LYAfrina said…
haha..
adalah jugak bakat tu

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid