Wednesday, April 8, 2015

Sireh Junjung


 Bulan-bulan yang sudah punya cerita ni (kes gali gali gambar lama ni)
semasa menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan PUSPANITA
akan dan kawan2 melibatkan diri dalam gubahan sireh junjung
ada 2 pertandingan se lagi gubahan untuk kuih hasidah

  ni hasil air tangan akak...berair2 tangan akak mengubah nye tau


 ecehhh punya la byk akk snap..close up sedikit lagi

 ni kawan akak yang punya...cantik kan
 eh yang akak lagi..mana gambar utk gubahan sireh junjung sorang lagi kawan akak..
haiyaaa
ketiga2 peserta dari jbtn kami menerima saguhati...
yang menang tempat pertama guna sireh palsu... apa kessss??????
((xde pulok icon face muka cebik ahahahaha))

mana akak??? 
akak berlari2 anak g ambil anak dari sekolah tak dpt tungguh hingga ke akhir...
tapi akak dapat jugak cabutan bertuah awal2 lagi..
akak dapat apa ek...
arhhhh kena recall balik memory ni...byk makan semut betul
jem jem puas akak fikir akak dapat apa.... yg pasti mmg akak dapat jugak cabutan bertuah tu
ahahahhahaa

6 comments:

Kniedaz said...

ahahaha...yg menang guna sirih plastik...

~aSHa~ said...

tau xpe....nak gelak jugak rsanye

Asha Lya said...

X aci arr klau guna sireh palsu kan

~aSHa~ said...

tau xpe kan kan..

kalo tau asha pun guna palsu lagi comey hijauuuu cantik jerk

Deanna Morni said...

hmmm...sirih asli patut amik kira la kan....tp xpe..xde rezeki kali nihh hihihi

LYAfrina said...

haha..
adalah jugak bakat tu

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels