Posts

Showing posts from October, 2016

Ingin Senyuman Menawan : Tanpa Karang gigi...

Image
Ready Stock :
RM18 ahli / RM22 bkn ahli
Hubungi saya untuk dapatkan Harga Terbaik : 019-9353140 / fb asha zida
Pengedar / Ejen diperlukan


Alhamdulillah, Rezeki datang dalam pelbagai bentuk...

Image
Assalamualaikum,
Alhamdulillah dapat rezeki pagi2 ni... Semoga rezeki terus berterusan mengalir dan dapat berkongsi dengan keluarga tersayang serta sahabat andai yang budiman...
Terima kasih kepada yang memberi



Semoga hidup kita lebih diberkati dan diredhai oleh Nya.
Aminnn
Selamat menjamu selera rakan2 blogger....

Min Kaffe

Image
Assalamualaikum teman-teman blogger,
arini akak nak cerita pasal MinKaffe
Ada tak sesape pernah dengar..rasa ni min kaffe ni dah agak byk di ceritakan sana sini...
akak pun jadi mula2 tertarik sebab kawan suh minum.... mula2 mcm xnak bila dengar garam buluh....ahahaha
tapi....tapi...bila cuba...xde pun rasa garam2 tu.... cuma kandungan dalam tu memang la ade...
akak mula jatuh hati sejak kawan la suh minum...suh segarkan skit badan2 yang selalu lemah gemalai letih lesu, kurang darah dan sebagainya....mcm2 penyakit datang bila meningkat usia ni....

ok kalo kawan-kawan ada masalah seperti di bawah...meh meh baca lebih lanjut.... boleh beli untuk ibu ayah juga dan adik beradik :
Kalau ada masalah seperti berikut :
*berat badan berlebihan (boleh makan bersama garlic tau) * Kolestrol tinggi  * Mudah Letih * Sakit Kepala (migraine) <-- akak="" dulu="" font="" kalo="" kepala...kopi="" kopi="" minum="" nbsp="" ni=""…

Stok Min Kaffe dan eZiclean in de house

Image
Assalamualaikum wbt... semoga kawan2 blogger dan alam maya sihat hendaknya










MINKAFFE juga dikenali sebagai KOPI GARAM BULUH
》》berasal daripada bijian Kopi Robusta dan Garam Buluh Organik semulajadi dari Korea yang meningkatkan nilai
nutrisi kopi ini.
》》kaya dengan bahan mineral seperti Magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan Kalsium.
》》Mengapa perlu bahan mineral seperti Magnesium? ■■Sedikit perkongsian maklumat tentang >>#Magnesium
●●"kandungan Magnesium yg rendah dalam darah menjadi petanda seseorang
mudah mendapat darah tinggi dan masalah jantung“…
●●bagi “pesakit kencing manis pula…
mereka memerlukan lebih banyak Magnesium kerana Magnesium bekerja bersama sama dengan insulin.
●●Magnesium diperlukan bagi membolehkan Glukosa masuk dalam sel untuk diuraikan kpd tenaga.
●●Bagi pengidap kencing manis,
tubuh badan mereka tidak mampu mengangkut Glukosa ke dalam sel tubuh.
●●Akibatnya Glukosa tertinggal dalam darah.
Glukosa yg tertinggal dlm darah ni menjadikan tubuh lesu …