Monday, October 24, 2016

Ingin Senyuman Menawan : Tanpa Karang gigi...








Ready Stock :

RM18 ahli / RM22 bkn ahli

Hubungi saya untuk dapatkan Harga Terbaik :
019-9353140 / fb asha zida

Pengedar / Ejen diperlukan



Alhamdulillah, Rezeki datang dalam pelbagai bentuk...


Assalamualaikum,

Alhamdulillah dapat rezeki pagi2 ni...
Semoga rezeki terus berterusan mengalir dan dapat berkongsi dengan keluarga tersayang serta sahabat andai yang budiman...

Terima kasih kepada yang memberi




Semoga hidup kita lebih diberkati dan diredhai oleh Nya.

Aminnn

Selamat menjamu selera rakan2 blogger....

Tuesday, October 18, 2016

Min Kaffe


Assalamualaikum teman-teman blogger,

arini akak nak cerita pasal MinKaffe

Ada tak sesape pernah dengar..rasa ni min kaffe ni dah agak byk di ceritakan sana sini...

akak pun jadi mula2 tertarik sebab kawan suh minum....
mula2 mcm xnak bila dengar garam buluh....ahahaha

tapi....tapi...bila cuba...xde pun rasa garam2 tu....
cuma kandungan dalam tu memang la ade...

akak mula jatuh hati sejak kawan la suh minum...suh segarkan skit badan2 yang selalu lemah gemalai letih lesu, kurang darah dan sebagainya....mcm2 penyakit datang bila meningkat usia ni....


ok kalo kawan-kawan ada masalah seperti di bawah...meh meh baca lebih lanjut....
boleh beli untuk ibu ayah juga dan adik beradik :

Kalau ada masalah seperti berikut :

*berat badan berlebihan (boleh makan bersama garlic tau)
* Kolestrol tinggi
 * Mudah Letih
* Sakit Kepala (migraine) <-- akak="" dulu="" font="" kalo="" kepala...kopi="" kopi="" minum="" nbsp="" ni="" sakit="" tak="" tau....="">
* senggugut
* susu ibu kurang
* darah tinggi
* gula tinggi

dan untuk pengetahuan ibu mengandung dan menyusu boleh minum tau...
bacaan di buku inshaallah tak merah nanti...

meh la try sekotak, tak kan la nak biarkan masalah mengganggu kita kan kan kan...


Kalo harga Ahli RM29 / bukan Ahli RM33

sesiapa nak jadi agen... adalah dialu2kan...banyak kelebihannya boleh akak cerita

untuk hubungi akak

1) TELEFON / WHATS APP (wasap) / SMS : 019-9353140
2) emel : azrisha03@yahoo.com
3) pm facebook : id Asha Zida

ok jangan malu2...jangan segan2... 
belilah untuk yang tersayang... 



Tuesday, October 4, 2016

Stok Min Kaffe dan eZiclean in de house

Assalamualaikum wbt...
semoga kawan2 blogger dan alam maya sihat hendaknya











MINKAFFE juga dikenali sebagai KOPI GARAM BULUH

》》berasal daripada bijian Kopi Robusta dan Garam Buluh Organik semulajadi dari Korea yang meningkatkan nilai
nutrisi kopi ini.
》》kaya dengan bahan mineral seperti Magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan Kalsium.
》》Mengapa perlu bahan mineral seperti Magnesium?
■■Sedikit perkongsian maklumat tentang >>#Magnesium
●●"kandungan Magnesium yg rendah dalam darah menjadi petanda seseorang
mudah mendapat darah tinggi dan masalah jantung“…
●●bagi “pesakit kencing manis pula…
mereka memerlukan lebih banyak Magnesium kerana Magnesium bekerja bersama sama dengan insulin.
●●Magnesium diperlukan bagi membolehkan Glukosa masuk dalam sel untuk diuraikan kpd tenaga.
●●Bagi pengidap kencing manis,
tubuh badan mereka tidak mampu mengangkut Glukosa ke dalam sel tubuh.
●●Akibatnya Glukosa tertinggal dalam darah.
Glukosa yg tertinggal dlm darah ni menjadikan tubuh lesu kerana gula tidak dapat ditukar kpd tenaga..
》》maka kehadiran Magnesium amatlah penting“…

7 KEISTIMEWAAN MIN KAFFE SEHINGGA STOK KOPI SELALU ‘SOLD OUT'

๐Ÿ”ฅANTIPENUAAN – agen antioksida yang baik.
๐Ÿ”ฅMENGAWAL PH BADAN, boleh meneutralkan toksin berasid dengan cepat seperti asid urik,gula dalam darah,kolestrol dan lain-lain.
๐Ÿ”ฅMENCEGAH dan MERAWAT penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggang, kencing manis, migraine,
kanser dan lain-lain masalah kesihatan.
๐Ÿ”ฅMEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti gastrik,
ulser perut, masalah usus,buasir sembelit,
juga diet yang ekonomi.
๐Ÿ”ฅMempunyai kesan DETOKSIFIKASI.
๐Ÿ”ฅMelegakan masalah ALAHAN, pigmentasi dan lain-lain masalah kulit.
๐Ÿ”ฅMemberi TENAGA dan juga kualiti KESIHATAN YANG BAIK kepada badan.
AWAS!!!
Pengambilan yang berterusan kopi segera juga boleh mendatangkan kemudaratan
kepada kesihatan tubuh badan.
~ Sedikit Perkongsian ~
Pensyarah Program Dietetik, Pusat Pengajian Sains Kesihatan,
Universiti Sains Malaysia [USM], Prof. Madya Shariza Abd. Razak berkata,
walaupun ada minuman itu dikatakan mengandungi ginseng atau tongkat ali untuk menambahkan tenaga namun
kandungannya amat sedikit.
“Ia tidak memberi sebarang kesan dalam penjagaan kesihatan sebaliknya ia mengandungi gula yang banyak iaitu lebih daripada tiga sudu teh.Namun ramai yang tidak menyedarinya kerana ditenggelamkan oleh rasa pahit kopi tersebut.”
Info Kandungan Kopi Segera 3-in-1:
– Mengandungi lebih tiga sudu teh gula dalam setiap pek.
– Gula yang berlebihan bertujuan mengurangkan rasa pahit dalam minuman tersebut.
– Selain gula, krimmer yang digunakan adalah sejenis lemak tepu yang boleh membahayakan kesihatan
– Turut mengandungi kafein yang menyebabkan rasa berdebar [palpitasi] dan menyukarkan tidur pada waktu malam.
– Setiap pek mengandungi sehingga 200 kalori.
– Jumlah kalori itu sama dengan dua keping roti atau sepinggan nasi.
– Jika diambil tiga paket sehari, ia bersamaan 600 kalori dan turut menyumbang kepada berat badan berlebihan.
– Kandungan untuk meningkatkan tenaga seperti tongkat ali,kacip fatimah dan ginseng adalah sangat sedikit kerana bahan-bahan itu mahal dan sukar untuk diperoleh.
KOPI dan GARAM adalah makanan SUNNAH !!
Jadi Mineral Coffee adalah satu-satunya minuman kopi yang pertama di Malaysia yang dicampurkan dengan garam asli – GARAM BULUH yang mana GARAM BULUH ini mempunyai MAGNESIUM yang tinggi dan baik untuk badan
manusia.










sesiapa berminat nak order boleh hubungi saya ye di talian 0199353140
atau fb asha zida

#SayaUsahawanSTGMA

#ashazida

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels