Tuesday, October 18, 2016

Min Kaffe


Assalamualaikum teman-teman blogger,

arini akak nak cerita pasal MinKaffe

Ada tak sesape pernah dengar..rasa ni min kaffe ni dah agak byk di ceritakan sana sini...

akak pun jadi mula2 tertarik sebab kawan suh minum....
mula2 mcm xnak bila dengar garam buluh....ahahaha

tapi....tapi...bila cuba...xde pun rasa garam2 tu....
cuma kandungan dalam tu memang la ade...

akak mula jatuh hati sejak kawan la suh minum...suh segarkan skit badan2 yang selalu lemah gemalai letih lesu, kurang darah dan sebagainya....mcm2 penyakit datang bila meningkat usia ni....


ok kalo kawan-kawan ada masalah seperti di bawah...meh meh baca lebih lanjut....
boleh beli untuk ibu ayah juga dan adik beradik :

Kalau ada masalah seperti berikut :

*berat badan berlebihan (boleh makan bersama garlic tau)
* Kolestrol tinggi
 * Mudah Letih
* Sakit Kepala (migraine) <-- akak="" dulu="" font="" kalo="" kepala...kopi="" kopi="" minum="" nbsp="" ni="" sakit="" tak="" tau....="">
* senggugut
* susu ibu kurang
* darah tinggi
* gula tinggi

dan untuk pengetahuan ibu mengandung dan menyusu boleh minum tau...
bacaan di buku inshaallah tak merah nanti...

meh la try sekotak, tak kan la nak biarkan masalah mengganggu kita kan kan kan...


Kalo harga Ahli RM29 / bukan Ahli RM33

sesiapa nak jadi agen... adalah dialu2kan...banyak kelebihannya boleh akak cerita

untuk hubungi akak

1) TELEFON / WHATS APP (wasap) / SMS : 019-9353140
2) emel : azrisha03@yahoo.com
3) pm facebook : id Asha Zida

ok jangan malu2...jangan segan2... 
belilah untuk yang tersayang... 



2 comments:

Ena said...

Kita pon minum kopi ni skrg.. best sbb x manis. share la testimoni kat sini..

~aSHa~ said...

ok nanti sha share testimoni2 kat new post ye...

kan ena best yg ni

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels