Saturday, February 6, 2010

NOJ SEDANG SAKIT TERUK

aku baru pulang dari rumah noj....rasa penat sgt badan ni..tapi tak dpt nak tido lagi...ntah pesal..mata tak leh nak tido lagi ni....tapi mmg ngantuk dan letih....

semalaman aku di rumah noj...

korang tahu ke NOJ kenapa skrg ni? dia sdg keGERINGan...SAKIT TERUK...tapi tidak boleh dihantar ke hospital...SAKIT MISTERI yg sukar diketahui puncanye...sampai kul 4 pagi aku dirumah nye semalam..tapi bukan dlm rumah...aku tidak dibenarkan masuk melihat dia...aku duk luar rumah bersama beberapa teman yg setia dengan dia walau duk luar je (seramai 15 org duk bertapa dan menungggu kat umah dia)...setia sampai ke pagi...nak jenguk jenguk pun tak nampak bayang dia..mereka berada di dalam bilik...

yg ada dlm rumah dia hanya NOJ, laki dia dan 2 org pengubat perubatan tradisional...

dengar dari desas desus dari kawan2 yg berhampiran disitu mengatakan sakit tu berpunca dari SINI

cerita selanjutnya selepas ini ye..mata sy tak leh tahan dah ni...dah terasa nak lelap dah...

14 comments:

ieQa sWetLuv said...

kak noj sakit??!! hurmm

Ena said...

sy pon penh ader pengalam camtu kak asha.. hu3x..

Kniedaz said...

yeke? abistu time asha balik tu noj camna..isk isk...seram..
harap2 noj cpt sembuh

ardinihumaira said...

semoga dia cepat sembuh... amin.

ardinihumaira said...

kak... pedang tu kan... elok diletakkan tenpat lain...

hu...

berdasarkan pengalaman dni, seumur hidup ni penuh dengan ketakuitan... dibelenggu mistik... dibayangi makhluk halus...

telinga selalu berdengung seolah2 ada cengkerik tapi bunyinya lagi teruk daripada tu... kegagalan sedikit sebanyak berpunca daripadanya... keretakan hubungan juga begitu...


arwah moyang dni ada punyai satu alat tajam berupa lembing... diturunkan pada atuk dini... namun benda tu hilang... hingglah majoriti tempat berubat menyuruh atuk dini carikan alat berbentuk tajam tu... and atuk dni teringat... meamng ada satu alat tu...


adik dini menderita sakit bertahun2 dengan izinNya. deritanya tak tertanggung kak... dan kami sekeluarga ketakutan... kalau punya lemah jantung, boleh mati terkejut bila malam2 dengar suara menakutkan dari adik dni.. makhluk tu bercakap melalui adik dni...


ya... kami dah habis berpuluh ribu, kak... dan Alhamdulillah... sejak akhir2 ini, ia seolah2 dah berakhir... tahun 2010 belum pernah kami mengalami gangguan tu... Alhamdulillah... dengan izinNya jugalah ianya berkhir...

cuma, tak mustahil benda tu datang lagi... alat tajam tu belum ditemui... :(


tempat solat tiba2 ada pasir... barangan yang kita nak selalu hilang dari tempat disimpan... badan sakit2 tanpa sebab... dan yang paling sedih, breast adik dni memburuk... hospital langsung tidak dapat kesan penyakit. katanya bukan kanser... dan doktor sendiri arahkan supaya guna perubatan kampung... benar... dadanya jadi tmpuan makhluk tersebut...



kalau boleh... elakkan menyimpan barangan tu... lagipun, kalau ikut hukum agama... kurang elok, kan..


apapun dini doakan supaya kak nojj cepat sembuh...


akak doakan kami sekeluarga juga ya..

Ninie Fairuz said...

kesiannya..

seram pulak baca bende cani..

mmg tak akan amik risk involve bende2 cani..

~aSHa~ said...

terima kasih kepada semua....sy tak dpt nak ceritakan dgn lebih lanjut....ptg tadi dia dia dah sedikit pulih..cuma kami mmg tak dpt nak berborak2 dgn dia lagi buat masa ni....

thanx ye dni atas pengkongsian cerita itu..

MiDiAiDa said...

salam..seram sejuk sy bc cite asha n cite pdg menari2 tuh..hmm..walaupun sy x kenal noj nei..tp sy doakan die cpt sembuh..amin!!..x sabo nak dgr cite asha selanjutnya..

gina marna said...

ish3...berdiri bulu tengkuk ai....ish3. bab mende2 misteri nih mmg seramm ooooo...kite doakan dia cepat sembuh.

jajarina said...

ish, kak asha.. seriau di buatnyer di waktu dinihari ni ha bce menda2 cmni..
kesiannye kak noj.. wlau saye tak kenal die, saye pun doakan die smoga cepat2 sembuh..

Ain said...

beraninya sha gi tengok ya....

akak jenis badan lemah, dengar citer pun dah seram sejuk....

kalau nak gi tengok dekat tu memang tak la....

mau akak tak tido dik....

papepun moga noj cepat pulih...

~aSHa~ said...

midiaida --> sha tak reti dah nak cite selanjutnya....tapi kawan2 ramai yg mintak...dia dlm keadaan ok dah...tapi......

gina --> tq

kak ain --> terpaksa berani...sbb kawan...

zue @ annaleeya said...

seriau plak dgn citer misteri cam gini kan... moga noj cepat sembuh..

job said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels