Wednesday, July 7, 2010

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid

......kejadian ni berlaku 9 tahun yang lepas...semasa aku masih student lagi....aku ke KL kerana ingin bertemu kawan2 sekolah lama. dan aku menumpang tido di kolej kawan aku di sekitar Selangor...biar aku nama kan dia sebagai A. A adalah seorang pengkid...pakaiannya tingkah lakunya...mmg macam seorang lelaki..nak tergelak pun ada aku ketika itu...eheheh aku mmg suka kutuk dia...tapi dia cool je dgn aku....yg best nya semua perbelanjaan aku kat sana...dia yang belanja..ehehehe dia suka aku kot...eh bukan sebenarnya...dia suka kat seorang gadis ni (nama nya B)..cun la bagi dia..bagi aku biasa2 je...ehehe sbb aku bajet cun...muahahahaha....dan si B tak layan dia tapi layan pengkid lain.....
semasa aku tido di asrama kolej dia ni....kawan2 dia kebanyakkanya pengkid dan lesbian la....uhuhuhu ternganga aku..riso gak dicabul oleh mereka mereka...semasa kat situ...A ni minta aku berlakun jadi 'girlfren' dia...hishhhh geram gak layan perangai ting tong gitu...tapi oleh kerana dia pandai pujuk rayu aku...aku terima la jadi 'pelakun' je ..sbb dia nak bagi si B ni jeles dan nak tunjuk hebat la sbb dapat girlfren mcm aku...kira mcm rugi la kalo B tak dpt dia....mcm2 hal betul.....tapi yang bestnye aku la..mcm2 dia belikan barang..ahahahaha nak bagi B jeles kan...
satu malam ketika tidur beramai setelah berpesta makan² kek, cekedis dan sebagainya...adala sorang kawan A ni pengkid jugak sms aku....aku tak bape ingat sms dia..tapi lebih kurang gini la...'asha peluk la A, sian dia...sunyi skrg..' bluerkkkkkkkkk
terus aku tarik selimut dan tido sesungguh2nya, malas aku layan...kalo setakat pg shoping2 ke..pg tgk wayang ke..bleh la lagi aku layan..ini sudah lebih, dah la kawn sendiri...hishhh....uuhuhuhuhu

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Istilah pengkid mengikut perspektif bahasa melayu adalah perlakuan seks homoseksualiti dalam kalangan remaja wanita, juga lebih dikenali sebagai Lesbian.Merungkai pengertian pengkid mengikut persperktif masyarakat melayu membawa maksud golongan perempuan yang menjiwai watak dan perlakuan lelaki dengan menyembunyikann sifat kewanitaan. Dan mereka juga mengalami kecelaruan seksualiti. Disamping itu juga, pengkid lebih merujuk kepada perilaku seorang wanita yang menyerupai tingkah laku seorang lelaki yang normal. Golongan ini seakan-akan mempunyai bentuk tubuh badan seperti lelaki sehingga sukar untuk kita mempercayai bahawa mereka sebenarnya seorang wanita.

sekian cerita pendek

10 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hurmm...tetiba aku teringat kisah kawan aku kat itm dulu...paksa kitaorang berlakon semata nak dapatkan cinta dan perhatian seorang pengkid...eh tomboi..eh tah la...mengomss

~aSHa~ said...

izan --> ehehe itu kes lain kot...eheheheheheheh

LYaFRINA said...

yihaaa.. u ada peminat rupanya..kalo peluk..aduhhhh..sadisla..lya time blajo dulu ada geng roomate y bercouple dgn pengkid.. nak naik muntah.. especially bila smpai dh ada merah2 situ sini.. wuekkkkkk!!!

..nOj.. said...

eleh blah la. aku pun mcm izan teringat kisah tu. tak minat pengkid konon. bweekkk. jaga ko aku wat entry nanti

~aSHa~ said...

lya --> ehehehe...dasat kalo bab merah2 tu..

~aSHa~ said...

lya --> ehehehe...dasat kalo bab merah2 tu..

~aSHa~ said...

nOj --> itu kes lain wei...ini kes kawan aku sdri jd pengkid...geli ai..eheheheheeehhehehee

Rizziela said...

Takutnya..
Saya paling x suka berkawan dgn orang2 mcm ni..pernah gak dingorat dengan sorang pengkid..tapi sy memang x layan....takut..

Zimah said...

zidah...adakah org yg kau maksudkan itu aku kenal????

fiezaradzi said...

wah.. mmg pengalaman tul ni.. hahaa.. dulu time sekolah de gak la, tapi tak de terlibat pulak.. hehee