Tuesday, January 15, 2013

Tiba la masa saya meNgaku



gambar mmg di ambil dari blog h-n-i.blogspot.com dengan izin...

tadi gi nirwana....konon2 nak cari buah Ngaku ni la...dlm English nye Arrow Head

ada la sekotak dia buka utk dijual..

tapi RM7.90

uhuhuhu aku semak dgn kawan di putrajaya yakni h-n-i.blogspot.com tu...dia kata kat sana RM0.88 sen sahaja dan harga normal kat sana adalah RM3.88

apakah???

tadi beli setengah kilo la lebih kurang..tak sampai pun setengah kilo RM3.50

nanti aku snap pic yang tu...

harap2 jadi rajin ptg ni nak buat kerepek ngaku ni....
kalo tak sedap apa lagi...sy terpaksa la call 'kawan' sy mintak tlg pos kan..(dgn bayaran ye)...


7 comments:

♥cikmOt♥ said...

hahaha, harap menjadi weiiii...

cik dah faridah said...

xdok jual lg kat hock kee seng gong badak ni..frust nonggeng mareng g cari x jual lg...siap beli pisau marut lg...

eima said...

mahal nye kat nirwana .....

Kniedaz said...

buah apa tu?

GreenJade said...

err pernah tgk tp x tau pulok boleh buat kerepek..nnti sharing2 le kat sini :)

Ibu Amirul said...

wah nak buat kerepek.... sedap sedap sedap.... kalau dah siap pos kat temerloh sikit ye....

~aSHa~ said...

ok kalo jadi sy sharing...ehehehe kalo siap pos tu malu ar..sharing kat blog je ye teman2...