Tuesday, April 9, 2013

Multipurpose Cleaning Wipes


Multipurpose Cleaning Wipes ni macam tisu dapur tu tau gulungannya....senang dikoyak sahaja

dan yang bestnye dia mcm kain juga...kalo nak lap apa2 yg kotor..hanya perlu basahkan..perah dan lap..terus buang....

boleh la nak lap tingkap ke, dapur berminyak ke, aku guna memang utk kekotoran yang teruk2....

kalo guna kain, kena cuci balik kan kain tu.....kalo guna tisu dapur biasa..kalo basah...tisu tu jadi pecah2 kan
tapi yang tisu ni tak tau..mmg macam kain..aritu lap kipas puas hati.....maklum la kipas bukan di lap berhari2..jadi teruk la kekotorannya....

aku beli tisu pelbagai guna ni di Cosway...
harganya tak berapa nak ingat...tapi dalam RM5.60 utk 2 gulungan...mmg berbaloi2....



2 comments:

cheqna said...

nok beli etek r
macam besh je

*azni* said...

mcm best jer tisu nih..