Sunday, July 28, 2013

Profesor USM Didakwa Palsukan Tuntutan Elaun Perjalanan


bacaan penuh : http://mstar.com.my/berita/mahkamah/cerita.asp?file=/2013/7/18/mstar_mahkamah/20130718120017 


untuk peringatan diri dan kawan-kawan bersama




4 comments:

.:fyzz:. said...

zidah..bukan takat pensyarah..orang2 biasa yg keja gomen pun suka tipu...huh tak berkat lansung..nauzubillah..

~aSHa~ said...

ermmm sebagai pengajaran buat kita belaka.....

setakat ni aku kalo setakat claim tak sampai 100 buat derk jer...kira halal berhalal je la...btw maybe @ mmg ada kita termakan doh duit2 kerajaan ke...spt terpotostat2

.:fyzz:. said...

ha ah.tui2 bab Photostat tuh kan.tu la aku pun cam hang gak..kalau hat skit2 tuh kira halalan la..tp moga kita dijauhi dari sikap begini..amin..

Kniedaz said...

tak reti tuntut menuntut ni..kira halal je..kalau ada tuntutan pun orang yang tolong buat tapi tak tipu taw... ^_^

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels