Sunday, February 8, 2015

bercuti 5hari 5 malam di hospital

boring la tu kan xdpt pegi sekolah...
sian kat dia....xde adik issa teman dia tido...
pagi ni papa dia jaga dulu sebelum exam..
mama pun kena settle kan dulu keje2 yg nak cpt...

ingat kan rawatan dalam 2-3 hari jer....(nantii kemudian cite penyakitnya)
tapi bantai doktor kata ikut ubat berjadual 5 hari jugak..
uhuhuhu jauh nak ulang alik ni...
sedara mara jauh...
harapkan kawan2 je la masa ketiadaan papa...
ujian dari Nya...alhamdulillah

6 comments:

Sharinginfoz said...

ciannya, dah sembuh kan, semoga ceria2 selalu

Asha Lya said...

Knp dgn Ank akak..moga cpt sembuh ya dik

eima said...

laaa nape ni kak ... semoga MDM3 ni cepat sembuh

Ena said...

Naper anak tu asya? lahai siannya..

Moga kembali sihat dan dipermudahkan segala urusan ye..

LYAfrina said...

bakpe ni sha??
moga cpt sembuh ye..
ada hikmah di sebalik ujianNya

~aSHa~ said...

PHEUMONIA...

JANGKITAN KUMAN PADA PARU2...
TQ AUNTY N UNCLE..
SY DAH DISCAJ LAST THURSDAY

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels