Thursday, February 4, 2010

DIA BENAR2 BUAT AKU SANGAT MARAH...

aku rasa aku nak saman je noj tu...(sbb dia buat tekak aku membengkak)


dia buat aku hot giler arini...dah le smlm mual²..arini mmg bikin2 hot tul...




dan tgk gambo ni...ada sambal tempoyak, gulai ikan patin....tak ke bikin aku sakit hati...bernanah dah ni..ko tgk lagi ikan goreng tu..kalo cicah dgn tempoyak bapak bestnye...


lantak la dia nak marah aku copy gambar dia ni...tapi aku benar2 sentap hingga ke dada dah ni...tgk tgk dada aku..besar dah ni..sbb ko la buat aku sentap sgt..
(harap kawan2 yg lain tidak la hairan dgn entry ni..dia tu kawan baik aku so, so maksud amarah ni bukan la bermaksud benar2 ye...kang ada org kata aku bermusuh plak dgn kawan blogger...ahahaha)

20 comments:

MRS. K said...

balik ni pi masak eh..hehehe

@juera said...

sdp nyerr......bikin ak marah jgk ni..kt kg. je sllu mkn lauk2 cm ni..duk kmn mkn ala2 western..hahaha

::Mamalyna:: said...

wei, cilok gambar...bukan ker dada ko memang sedia besar...heheheh

ainhany said...

hahaa...ingt ke paernye..alaa asha...tu pic jer entah2 dia buet phoshop....memg sdp ti lum tentu lazat...hmmmm..jom lunch

Echa said...

takut ada org tu terlebih marah lak nanti.. ehehehhee... lapo tengok ni..

..nOj.. said...

ceh. mak ngan adik ipar aku bersilat2 kt dapur memasak. ade ke ckp aku photoshop. xguna tul sape yg bersuara itu. hampeh

LYaFRINA said...

hahahahahahhahaaaa.....
cpt2 p balik kampung...
lepaskn gian...

Ain said...

akak pun tersentappp jugak nie....

tak tahannnn tengok....

bak sini nasi sepinggan...huwaaaaaa....

lin_cute said...

le....ingat apa ke benda nye....rupa2nye pasai tempoyak...erm...sib baik aku tak makan...kalau tak aku pun amarah gak kat noj ni.....

lin_cute said...

le....ingat apa ke benda nye....rupa2nye pasai tempoyak...erm...sib baik aku tak makan...kalau tak aku pun amarah gak kat noj ni.....

Kniedaz said...

sabo asha...haha..

ardinihumaira said...

akak... ni dni lak nak marah ni... grrr...

asal akak letak lauk pauk sauk kauk segala bagai tuh?

akak nak dni masuk batu belah batu btangkup eh? dni lapor ni.... huaaaaaaaaaaaaaa :(

ardinihumaira said...

akak... ni dni lak nak marah ni... grrr...

asal akak letak lauk pauk sauk kauk segala bagai tuh?

akak nak dni masuk batu belah batu btangkup eh? dni lapor ni.... huaaaaaaaaaaaaaa :(

SuRayA^i. said...

haha sis, sy pun da tliur tgk gamba tu XD

~aSHa~ said...

to all --> korang tak tahu tahap marah aku mcmana dah arini..rasa nak pg je umah budak noj tu suh dia masak segala gala yg ada dlm gambo tu...yg penting ikan goreng, tempoyak, dan gulai ikan patin..

MiDiAiDa said...

salam..jom singgah http://midiaidabiz2u.blogspot.com..tq ;D

AiSHieY said...

Mujurla shida xmkn tempoyak...xderla rse marah cam sya ni...hu3...

AiSHieY said...

Mujurla shida xmkn tempoyak...xderla rse marah cam sya ni...hu3...

Ninie Fairuz said...

tempoyak is my peberet u noe..

~asha~, me dah adjust my blog..hope u can see k? ;)

~aSHa~ said...

ninie --> ok...i will...ooo suka gak tempoyak ek...pis

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels