Friday, February 12, 2010

PEMENANG : Followers Bertuah bagi Cabutan Bertuah MDM 2010

adalah saya dengan segala hormatnya ingin mengumumkan para followers bertuah bagi
Cabutan Bertuah MDM 2010
mereka adalah (dah nampak kan kat atas?)
1st

2nd
3rd
4th
CiKMin

5th
aNaK-aNakKu

6th
NurUL + NoRDin

dan ada tambahan hadiah Misteri
(actly nak buat 2 hadiah misteri yg ke 77 dan 81, tapi penyertaan sampai 80 je)
AiNHany



akhirnya berjaya jugak buat cabutan pada mlm tadi....
so biasa la kalo dengan budak2...kecoh je..lepas satu, dua, tiga empat lima hingga semua nak cabut...tapi aku amik yg 6 terawal je...sbb aku tak mampu nak bagi semua kalo mdm dan papa mdm cabut semua....selagi tak angkat mangkuk tu selagi tu tak reti2 nak stop cabut dan buka kertas2 tu......uhuhuhu

oh ye...dari bakul besar..aku dah tuko kepada mangkuk kecik..dari kertas yg aku tulis dulu besar2...sudah bertuko kecik......sbb tu take time..sbb tulis semula dan aku tak tulis la yg dah tersenarai pemenang sebelum ni.....

KEPADA SEMUA YANG BERTUAH SILA BERIKAN ALAMAT ANDA KE azrisha03@yahoo.com

TAHNIAH KEPADA SEMUA YANG BERTUAH

*kepada yang tidak bertuah kali ni..harap jgn la berkecik hati, ikut hati aku, nak je bagi yg sentiasa kunjung ke sini, selalu komen, singgah menyinggah, sapa menyapa, yg sentiasa memberi sokongan, tapi apakan daya...ini adalah CABUTAN....tapi insyaAllah kalo ada rezeki lain aku akan share dgn cara lain plak kepada yg ramah mesra....terima kasih, tq, tocei dan sengkatanya ye kerana memberi sokongan dan sentiasa tidak jemu2 singgah ke sini walau blog aku merapu meraban, ntah apa2...sengal, dan sebagainye yg tidak senonoh....sy mmg sedikit nakal...ehhehe, harap hubungan kita diteruskan walau tak bertuah kali ni ye....*

selepas ini akan sy publish gambar2 dibelakang tabir....

23 comments:

Echa @ Syaz1601 said...

hehehhe... echa tu aku ke?? tak rugi la aku tunggu berjaman ni wei.. heeheheheh..t q.. tq...

E.d.Y said...

ala xmenang..hehe

Shifa said...

huh agak dah.. selalu x lucky..
congrats ye pada yg menang.. lain kali buat lagi.. nak terai nasib lagik.. x serik!

aLoNg@Na said...

abg danish,mama kita slu xlucky ler..hehe

tahniah pd yg LUCK okeh..

::Mamalyna:: said...

wuaa...nama aku takde? tak mo kawan ko, huhuhu..

lin_cute said...

ler...aku tak der gak ker...erm....

Ena said...

Tahniah buat semua pemenang yg bertuah tu ye.. :)

Jasfyra said...

tahniah buat pemenang

ardinihumaira said...

yahuuuu dni menang... lalalala... hehe,,, perasan :p


p/s: dni dok pk contest baru ^_^

ezzati said...

bertuahnyeee durang :)

Zura said...

try next time...tahniah pd pemenang

A N A K - A N A K K U said...

heeheheh alhamdulillah...berjaya gak menang...thanx pada penganjur...

mama c'fa said...

huaaaaaa xmngg hukhu sob~soB..hu thniah pada yg mnag yeahh enjoy!!!!!!!!.huh mau try len contest lak.. huhuhuhuh sisi buat la contest lg ek

Zimah's Depart said...

tahniah kepada yg bertuah..aku mmg x heran zidah kalo xdpt..sbb aku mmg xpernah dpt cabutan bertuah..hehe..

CD tu aku lom bank-in duit lagi lor..

Kniedaz said...

tahniah kepada yang berjaya
kepada yang tidak berjaya (macam kniedaz ni) kita cuba lagi..huhuhuhu T_T

Ain said...

tahniah untuk yang menang.....

Nurul + Nordin said...

e'eh.. ada nama kite la dlm tu.. huhuhuu...

TQ yee... ;)
Ummphuah!!!

~aSHa~ said...

tq semua...harap kita terus brkekalan berkawan di alam maya dan boleh teruskan di luar...bila dekat2 leh jumpa...

kan kak ain? ermm sape lagi ek sy ingat...ermm dan lain2 ye....

@juera said...

alhamdulillah..naek jgk nama ambe..alamat x yah la kak erk..byhand aje la..umah kita sedepa pn x smpai..so x perlu emel la kak ye..thanks akak n family too..

cikmin said...

ehhh...baru terperasan cikmin menang gak...alahai..bertuah gak rupanya ye..walaupun saat akhir..terima kasih puan penganjur..nanti buat lagi ye...

www.cikmin.com

gina marna said...

huhu bile nak wat kontes lagikk? ahakssss...tahniah kpd pemenang especially adik ajuera tuu...:)

LisaVsKhusairi said...

wah...menang...huhuhu...tq penganjur..address dh emailkn pn...baru hari ni mengadap pc so baru tau ar menang...hihihi

ainhany said...

salam

trimakasih mama Asha dan anak2 manja..
mcm tak caya pulak ade misteri pada angka 77 nie..tuah ayam ke nie???
nanti kak ain kirim adress..
tapi boleh tak mhn izin nie nak copy pic diatas tu..untuk n3 terkini...
hihi

trimkasih bebanyak ye
ukhuwah kasih terjalin hndaknya

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels