Saturday, February 13, 2010

Tag by Cik Geli

tiba2 rajin plak buat tag...actly byk dah yg ai hutang tag ni..dgn lya dgn kak ain...ai buat slow2 ye teman2...

1) First time jumpa your hubby bila dan kat mana?
mama mdm jumpa papa mdm masa inteview nak jadi setiausaha pejabat..uhuhuhu...eh silap dulu pembantu tadbir kesetiausahaan, kat SPA...time tu papa mdm kata...dia asal dari pahang....chaittt....

2) Love at first sight?
tak kot..time tu aku dipinang org lain..ahahaha..dia plak ada gf katanye.... love at ber sight2 kot...opssss....jawapan bahaya...

3) Who is he when the first time you met him?
masa tu dia kerani je, jadi urusetia pengambilan steno

4) How long it takes for him to ask you out for a date?
ermmm beberapa bulan kot...

5) First place dating?
kat umah kakak izan...caye tak? time tu melawat arwah ayah dia kat umah kakak izan..ye kan izan...time tu la first dating....ehehehhehehee...

6) How he proposed?
'jom kawin' dlm kete....gitu je....tak romantik langsung kan....huhhhh ....tapi mcm lain je....gitu ke bang?

7) Special date with your hubby?
ermmm ada ke? seme nye tak dijangka....ahahaha tak dirancang tak diplan....tapi rasanye masa mula2 melangkah ke pej dia..dia ckp 'mcm ada chemistry btw us'....time tu aku diinteview kali ke2 oleh pegawai...dan aku diterima disitu....n papa mdm kata....'mesti dia yg akan duduk kat bahagian ni' dan jangkaan dia tepat...aku mmg terpilih duk situ...

8) Changes that he asked you to do?
cuba belajar masak mcm mak....huhhhhh

9) What is about him that you love so much?
mood tgh baik ni leh jawab baik2..kalo mood kencundang harus aku jwb ala ala mcm cik geli tu.....

dia pandai pujuk aku....tapi ada satu ketika dulu dia buat2 tak reti nak pujuk aku..time tu dia nak tau kot..sama ada aku benar2 kembar seiras dgn rimau atau tak bila time marah...

10) What is about him that you wish he would change?
ermmm stop smoking...lalalala...dan kalo amik baju tu sila la elok2 skit...penat ai belajar cara nak betulkan alignment lipat kain dari puan cemomot tu...walau kain2 dah dilipat oleh 'kedai dobi' tapi ai lipat semula tau..sebab alignment budak kedai tu tak sama mcm test ai....okeh?

11) You will lose your mind and crack your head when he.....
soklan cepu berlian ni...nak jawab mende wei...inileh bukak rahsia peribadi...ahahahahha

jawab yg ni ar....tidur awal bila dia bagi 'hint'...pe ingat akku takde perasaan ke....uhuksss uhuksss...alasan anak lewat tidur...jadi dia tertido..esok mula dia salahkan aku...huhhhhh

12) You will smile through your eyes for the whole day when he..
dia buang sampah hari hari tanpa diminta, dia bawak anak g pandang tanpa disuruh, leh aku berlatih 'piano' petang2 kat umah....susun selipar depan umah tanpa ai bising2....boleh? penat ai asuh anak susun selipar sendiri kalo ORANG TUANYE takreti...cam rugi je la 'pembelajaran' tu

13) Complete below sentences, "My love towards my hubby is as big as....
my soulmate...teman gaduh, teman suka duka...

Aku nak tag mereka-mereka ini :-

seme pemenang Cabutan Bertuah..okeh tak...

1st LisaVsKhusairi

2nd eCha

3rd@juera

4thCiKMin

5thaNaK-aNakKu

6thNurUL + NoRDin

No comments: