KALENDAR IMAM MUDA – ASTRO OASIS & JAWI

jom tgk jadual program imam muda

Imam Muda Ujian: 24 & 25 Mei 2010 (Isnin & Selasa), 6.30 petang dan ulangan 11.00 malam, Program dua episod yang memaparkan sesi temuduga dan ujian calon-calon Imam Muda yang dijalankan di Kuala Terengganu, Alor Setar, Johor Bahru dan Kuala Lumpur.


Imam Muda – Kapsul: Setiap Isnin hingga Khamis, 6.55 petang dan ulangan 11.00 malam, bermula 26 Mei 2010, Program lima (5) minit yang memaparkan kelas-kelas yang diaturkan dan aktiviti harian yang dilalui oleh calon Imam Muda merangkumi pelbagai aspek kehidupan.

Imam Muda: Setiap Jumaat, 9.00 malam, bermula 28 Mei 2010, Rancangan penentuan prestasi semua calon Imam Muda selepas mereka melalui praktikal dan ujian berdasarkan tema yang ditetapkan setiap minggu.

Kemuncak Imam Muda: Siaran Langsung, 30 Julai 2010, Jumaat, 9.00 malam, Malam penentuan Imam Muda terunggul pertama.

Imam Muda – Jejak: Jumaat, 6 Ogos 2010 dan ulangan Sabtu, 7 Ogos 2010, Program yang akan mendekati juara Imam Muda. Kita akan dapat mengenali dengan lebih dekat latar belakang kehidupan Juara Imam Muda pertama kelahiran Astro Oasis.

Maraton Ulangan Imam Muda: Setiap Sabtu, 2.00 petang bermula 29 Mei 2010, Tayangan ulangan semua program Imam Muda sepanjang minggu.




(aku dalam kursus....budi bahasa)

Comments

@juera said…
bru nak bt entry mcm ni..tp line tenet plak mcm haremsss!!
aku layan imam muda ni...muda2 imam tu...hehehe...sukanya...bila la laki aku nak tercalon ni...imam rock...hahaha :p
ardinihumaira said…
imam mudani pogram bagus kan kak.. nampak bersih2 je muda peserta tu ;)

Selamat Pengantin Baru | Faisal & Farehah
~aSHa~ said…
@juera --> mmg tenet teruk ni
~aSHa~ said…
izan --> harap2 tok laki mu dpt jadi ustaz rock
~aSHa~ said…
izan --> harap2 tok laki mu dpt jadi ustaz rock
~aSHa~ said…
dni --> moga bersih dihati jugak kan
Ena said…
ena pun suka juga tengok imam muda ni.. banayk emberi ilmu dan pengajaran berguna.. :)
~aSHa~ said…
ena --> bagus kan rancangan ni...asha pun tak pernah lagi tgk..eheh baru start nak tgk

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni