Saturday, September 4, 2010

Accident ngeri berlaku depan Mata tadi

kejadian berlaku di depan bengkel ekzos di Chendor, Pahang.....
yang bawak kete ni seorang bapa dan anak perempuan berusia 2 tahun...
remuk betul depan enjin tu....
berlanggar dengan lori yang nak melintas...tapi mengikut kata mr. hUBby yang menyaksikan peristiwa ini...lori ni dah tgu lama nak melintas...tgk kete takde baru la lintas....
dan dengar cerita kereta di atas tu laju...(mak ai bawak anak, drive laju2????!!!!)
terbalik...pemandu lori tu patah tangan rasanye...
hish aku tak pernah lagi menyaksikan eksiden depan2 mata...
gerun lak rasanye kalo di depan mata...
sekian laporan ringkas hari sabtu..
--------------------------------------------------
dan kete aku pun satu hal...tau je dpt duit kan...
ekzos la eksober la...apa lagi haaa ko nak buat pangai haaa????
uhuhuhuhu

16 comments:

shi3la said...

kalo nengok eksiden depan mater jantung kiter plak yang kencang lebih kan..dup dap nyer semacam jerk..

LYaFRINA said...

ishhh.. gerunnya... y dkt mamachop papa grill tu k???

asha,, kalo lori dh smpai tbalik g2..mknanya mmg laju sgt2la tu bwk kete... Ishhh... kalo ada ank,.. fikirla keselamatan ank tu dulu.

so... pemandu kete n ank tu mcmana????

ardinihumaira said...

teruk benor tu kak.. iskk kalo dni konfem pening2 tengok kenamalangan. huhu.. dni mabuk darah

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ish.. nauzubillah..
tula, takut bw kenderaan musim raye camni..
huhuhu, salu gak berdepan ngan kemalangan ngeri ni, yg mayatnye de tgh jln lg dh pernah jupe.. huhuhu, tp pastu.. ketor le kaki n tangan nk ke sampai.. mintak2 x mo jupe dh.. :P

Rizziela said...

samalah de ngan kereta saya..ada ajer yg x kena..dah lahnakraya ni...

penjejak maya said...

salam,

itu la kena bawak hati2 ingat la org tersyg bbrp hari lalu tayar kereta pecah kopak jugak hehe..

~aSHa~ said...

shi3la --> masa kejadian sy takde..hUBby yg ada sib baik dia kuat semangat..cuma time kejadian tu...dia bwk anak lari jauh skit..takut anak trauma...

~aSHa~ said...

Lya --> anak dia gegirl tau lya....berita terkini mlm semalam..driver kereta tu meninggal...time eksiden tu pun hUBby nampak dia dah nazak...btw tak pasan kedai mamachop tu...time asha sampai nk amik anak tu..polis bomba ramai...mata ni tak tumpu mende lain dah...kete lak byk..tumpu kat jalanraya je...ketar

~aSHa~ said...

dni --> kalo akak lagi dtgdekat kot...erkkk

~aSHa~ said...

Leily --> sha tak pernah tgk lagi secara live ni..tak tau nak kata berani ke tak..takut ketar lutut gak nanti...harap2 kita semua selamat di musim perayaan ni

~aSHa~ said...

Rizziela --> sbb tu lepas ni kita jgn cite kalo kita ada duit dalam kete..kita cite kat umah.kalo kete dgr ada je alasan dia supaya kita mengeluarkan ongkos untuknye..ehehehhehee

~aSHa~ said...

penjejak maya --> harap2 kita semua selamat di musim perayaan ni..tayar kete tu tau...tuanye kaya dgn duit nuff...visitor ramai...ehehhee

penjejak maya said...

salam,

kite tkde penaja nuff la hehe tp nasib baik ade duit raye gomen dpt la tampung..

E.d.Y said...

Allah..xsanggup tgk xcident..terngiang2 masa xcident tahun lepas...fobia2

..nOj.. said...

erk? ngerinye wei

.:fyzz:. said...

zidah..mangsa anak dn bapak tuh meninggal ke..