Thursday, October 7, 2010

Potong Kek Sorang-sorang, sian kan dia..

sian kan dia...kek potong sorang..(ntah2 dia beli sendiri kot..alalalalla)
hadiah belakang tu pun, mesti beli sendiri kan...mesti kes syok sendiri la mek ni.....
alahai siapa nak abiskan kek aku ni.....


v

v

v

v

v

v



jeng jeng jeng...rupanya ahlis mesyuarat mingguan telah membuat suprisekannye...
ehehehehe time ketiga potong kek baru bos ajak sama2 bergambar..kalo idak aku sorang2 la bergambar...eh siap pangey jurufoto tu...ehehe aku ingat nape la dia dtg time mesyuarat...
aku tanya dia, 'nape pok (gelaran jurufoto), mereka nak bergambar ahli mesyuarat ke" "ha'ah"jawabnye

terima kasih bos, sudi mengsponsorkan kek ini untuk pa mu ini....
yg belakang bontot aku tu jeles sbb bos tak beli tuk dia..tu yg mulut terkumat kamit kutuk aku tu...tak puas hati aje dgn aku...ehehehheh kan en zam..
eh en zam last two years kan, ai belikan kek tuk yu, celebrate sekali dgn mr. hUBby..cukup la tu...
sekian terima kasih.....
-----------------------------
edisi sedih menyedih tu..saje je...ehehe nak tarik perhatian konon2nye...tak pun intro mengenai besday..actly tak pernah cerita ttg besday saya, suami dan anak2...
tiba2 ter ter ter cerita lak...

21 comments:

..nOj.. said...

wei bergambar dgn pandangan dr tepi mmg menimbulkan syak betul la. hehehe.

eh ape yg bos ko bg tu? kek ke hape

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hepi besday kak....
chantek akak berbaju kurung biru..

hehhehehe...

imanamani said...

best kan ...bos buat suprise....

E.d.Y said...

lelaki yg kat belakang tu, lain macam je pandangannya...hehe

idah @mama izzya said...

hepy besday asha.... yg ke brp erk?rasenyer asha ni pangkat akak kut pd idah..huhuhu..

*Miss Geli^ said...

betol la noja..memang ada syak wasangka skit ni..kalu ko dah kompem, bgtau aku plak....


ni kalu entry ni mazri tak paham lagi, aku tatau la..

Ena said...

ehehehe..
syok kan surprise cenggini.. malu tapi mahu kan asha.. ahahahhaa..

ena dah lama tak tiup lilin kek ka opis nie.. masa bos dulu ada la 2 tahun lepas kot.. skrg dah merge nie tak de dah.. naper ntahhhh??? huhuhu..

~~*Lady Salwa*~~ said...

wah, syoiknya... bos siap sponsor lagi kek... best ar dapat bos camtu...

kalau dapat bos yg x amik tau langsung sedey je. wish pun tak... huhu

nak sket kek tu... :)

Ieda Al-Habsyi said...

bila punya besday ni kak asha? ape2 pon epy betedayyyy ek, hehehhehe! :) eh, dia tu tgk bontot akak kot, rasa cam nak cucuk mata dia aje, ahahahah

Fieza79 said...

wawahhh...syok nya org celebrate kan besday asha...haa semalam majuk heee...majuk gimik ehh tarik perhatian ehh...

ok hepy besday asha...moga bertambah rezki dan bertambah cantek..!

~aSHa~ said...

jap ye kawan2...ada keje sat...buat claim bos...jap lagi BW

Ain said...

bestnyaaaa bos yang sponsorkan kek....

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

aku pun syak juga weii....
ada skandel ni...

az rina a.k.a jaijina said...

heppi belated besday asha..next year kite selebrek sesame tau, kuikui..

tahun asha yg mane satu, 77 ke 81? hehehe..

rina tahun ni dah masuk 28 tahun..

.:fyzz:. said...

aku jwb bgi pihak azrina yer jidah..asha..baru nak masuk 21 hokey.hehehe..
wey tuh la pndangan sisi timbul kan syak kan..
wah cayalah bos sponsor kek..aku tak pneh la bos sponsor..aku sponsor bos kek ada la..hhuhuhu..

eima said...

wahhh best ..dpt boss cam tuh ...
anyway hepi besday !!!

ardinihumaira said...

hepi bday kak.. semoga panjang umi murah rezeki dirahmati Allah dan dikurniakan kejayaan serta kebahagiaan di dunia wal akhirat, amin..

;)

@juera said...

hepy bufday akak..bertuah ada org celebrate ur bufday..=)

bulatkocik said...

epy beday to u..
epy beday to u..
epy beday to u..

moga btambah2 kiyut dan comey..hehe

aSmiDar said...

spotingnya bos..
dapat hadiah ape dr bos??
hehe

Echa said...

ko mengandung ke jidah?