Thursday, November 4, 2010

CCC



gambar dan sipnosis credit sini

Cuti Cuti Cinta mengisahkan Eeva Elyana (Nora Danish) anak tunggal Tan Sri Zaini (Zaibo) yang kecewa dipermainkan tunangnya, (Remy) Zed Zaidi. Tersepit dengan masalah yang dihadapi, Eeva mengambil keputusan melarikan diri tanpa arah tujuan. Kekecewaanya itu membawa Eeva ke pusat peranginan di Morib.


Sikap Eeva yang gemar mendatangkan masalah kepada pekerja di hotel menemukannya dengan Omar Rudy (Farid Kamil). Sikap Omar yang melayani karenah Eeva tidak disenangi rakan sekerja yang lain iaitu Maliq (Adeep TFC), Kris Dayana (Wangi TFC) dan Fausrina (Zizie TFC). Sikap jeliknya telah menyebabkan mereka terperangkap di sebuah pulau. Saksikan kesudahan filem ini pada 21 Oktober ini di seluruh pawagam.
so last weekend kami bawak mereka untuk movie yg 'ringan' ini...tak leh bawak mereke tgk cerita berat2 ni....nanti pening kepala lak...ehehehe



pis to all...

15 comments:

ciK mOt (",) said...

nasi lemak dia baper sen weiii???

SafaRi09 said...

cam best jer.nak kne tgk nie. tapi pggung jauh la plak.aduh...

LYaFRINA said...

wahh.. layan citer cinta cinta tu...

ermmmm.. y xtahan tu, salah 1 skrip tu... y kat dlm t tu..

Ieda Al-Habsyi said...

kak izan, nasi lemak kita yang dah kawin ni tak main dah 50 sen, hahahahah!

.:fyzz:. said...

tuhhh nasi lemak 50 seng...

heheh..pepun..jd isu gak nasi lemak 50 seng tuh kn..aku tk pnenh tgk wayang ngan fmily lagi takat nih...:P

az rina a.k.a jaijina said...

wah², kamu nonton ya..rina sejak² dah kawen, mane tgok wayang dah..nak² dah ade anak ni, kim salam lah jawabnya..

~aSHa~ said...

cik MOt --> ahahahah 50 sen

~aSHa~ said...

safari09--> ehehehe meh jalan ke mesra mall musim cuti sekolah ni ye

~aSHa~ said...

lya --> eeeheheh layan gok cite melayu yg sweet2 ni...nak ajak tgk filem berat kang...anak tak paham lak...ahahahahahha

~aSHa~ said...

ieda --> k.sha original spicy tau RM2....ahahahahahahah

~aSHa~ said...

fyzz --> ehehehehe isu tu biar lah atr dikalangan artis atau seangkatannya...kita amik positif dan filem ringan je...kalo kita amik kisah sgt...jadi kisah la skrip tu...pe pe pun tak de la aku tersinggung apa sgt..sbb aku amik itu sbg cerita ringan..ehehehe

jom tgk pijot bersama pia

~aSHa~ said...

rina --> balik sini jgn lupa pg mesra mall..jumpa kami2 ni...jumpa kak ain kat paka tu..eheheh

Ena said...

ingatkan ccc apa la tadi.. citer tu upernyer.. bila la nak p tengokkan!.. ni jeles nie.. hoho

ardinihumaira said...

nasik lemak kat umah dni 1.50 kak.. haha lariksssssssssss

~aSHa~ said...

ehehehehe