Friday, December 10, 2010

Sesekali melayan ni sedap jugak...


ini edisi malas memasak..ehehehe
tapi sesekali layan megi..sampai berebut2....masa kejadian lupa dah bila...

dulu masa jadi student..makanan ni pun bukan makanan selalu...makanan bila dah buntu nak makan apa...so jadi best plak....

anda makan ke makanan gini? ehehe

19 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

betullah asha, rina walaupon dah melantak tak igta tadi, nmpk megi ni terasa lapo pulak, hahaha..

..nOj.. said...

makan makan. feveret ni. tp megi kari la. ko tu nmpk cam megi ayam je. aku paling suka la mkn megi. tah hape2 je suka mkn makanan tak berkhasiat.

mula2 goreng bawang, pastu letak telo, letak air, dah menggelegak letak mee, letak perencah. oi sedapnye

Kamsiah said...

akak suka megi goreng hehe

LyNn HaMzAh said...

huhuhu...setelah berapa lama x makan magee...hr tu boleh plak lynn nak makan magee ayam...

~aSHa~ said...

rina --> eheheeh megi pun leh jadi org rasa lapo yerk..eheh ajaib megi ni

~aSHa~ said...

noj --> siap bagi resepi tu...baguih...aku makan megi ayam ni senang anak lehjoin sekali berebut..suh gulung2 kat garpu dulu baru suap mulut...kalo kari kang pedas lak...sian perut anak aku...mereka tak biasa pedas...mengada2..

~aSHa~ said...

Kamsiah --> megi goreng sy suka makan kat kedai..ehehe

~aSHa~ said...

Lynn Hamzah --> sesekali makan...mmg lazat jadi nye kan..

eima said...

makanan asasi fahim ...asek nk mee ...
mee kuning ngan bihuntak mo plak ..
terpaksa la aku masakan die megi tp tumis tanpa perencah...
megi goreng/megi sup...
letak sayuran bg khasiat sikt ...

cam ne ek nk bg anak suka mkn nasi??

LiErOSe~QiEmi said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee megiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mai secawan!! eh??

Daleela said...

alaaa.... saje je tau...
nak masak tok hubby gak lah malam ni.. hehehe baru teringat ade soppin meggi last week.. sedap gak kan sesekali ni...

Follow u!!

ciK mOt ©™ said...

kak...aku bajet kalu makan dalam baldi lagi ekstrem...lalala...

~ yus ~ said...

sekali-sekala melantak megi mmg best.

saya suka murtabak megi!!

Fieza79 said...

suka megi goreng kedai...sedappp

aiDieNa said...

Makanan yg selalu direbutkan.. hehehe.. biler boring makan nasi.. maggi pon sedap.. belilah mee sedap.. hehehe

Ena said...

sama la ngan kami pun.. dah buntu dan rasa teringin sangat2 kami makan jugak.. memg rasa sedap semacam je kalo makan time mcm tu.. hehe

ardinihumaira said...

sedap kak..
dni tak jemu makan megi hehe

Nurzairul Isma said...

Cpt dimasak, lebih sedap dimakan.. Hehehe... Memang layan la asha... Tetibe rase teringin nak mkn megi...

LYaFRINA said...

ANAK :
MAKKK.. SAKIT PERUT.. XBOLEH PEGI SEKOLAH...

SI ANAK PUN NMPAK MAK BUAT MAGGI

ANAK:
MAK .. ADIK NAK MAGGI

MAK:
KALO SAKIT PERUT X BLH MAKAN MEE...

ANAK :
DAH X SAKIT PERUT

--> teringgat iklan ni. bila nmpak maggi , terus baik drp sakit perut.. hehehhe..