Thursday, May 5, 2011

perghhhh mengantuknya...

pagi tadi se awal 4.30 pagi terjaga...wah awalnye....mmg ini la yg terawal setakat ni selain di bulan Ramadhan...(sblm terbaring dan tertido aku ada berpesan begini...malaikat kanan dan kiri jika aku tertido sblm mengerjakan yg wajib, kejutkan aku,......alhamdulillah...sblm waktu seterusnya...aku terjaga.....berkesan tau cara begini try la...dari tepuk2 bantal tu...eheheh aku tak pernah buat yg tu..)
*
malam semalam tertido awal, sbb kepenatan jugak semalam...ke sana ke mari...ada Bengkel Keibubapaan dari Permata....lepas tu ke sana ke mari lagi....

sib baik anak2 pun tido awal jugak...awal kami dlm jam 11.15 jugak...awal kan?????? org lain anak2 jam 10 kan....anak aku tu pesen lain skit...mr. hUBby pun takde....arini baru pulang...jadi takde siapa mengganggu....
*
dan pagi tadi...gembira hati...anak² masing² bangun sendiri, bukak baju sendiri, gi mandi sendiri....takde adegan nangis² di pagi hari...abg danish jerk rengek2 skit sbb marah letak tuala mandi dia dlm bakul kain kotor....adehhh aku nak cuci tuala tu....dia suh gantung balik kat hanger...ceh betul...

maaf entry mcm merungut membebel...ahahahahaha sbb betul2 ktetandusan idea...btw bos ada arini....

---------------------------------
ini jerk mampu tertaip...eheheh jgn rasa marah kalo takde point pun disini..

12 comments:

MRS. K said...

anakku tidoq kui 12. jenuh nak tunggu die tidoq..

cikmOt said...

aku selalu bangun awal...so takde masalah...lalalala...

LYAfrina said...

LYA PON PEGI MERILEKSKAN MATA KAT SURAU TD..PENANGAN UBAT SELSEMA, SMPAI NGANTUK TAHAP GABAN & BADAN NI CAM MELAYANG-LAYANG JE.. X SABAR NK CARI BANTAL NI... NGANTUK SGUH RASANYA.. NK WK KEJE PON XLEH.

~aSHa~ said...

Mrs.K --tu la selalu jam 12 la mereka tido gak ni..smlm terawal 45 minit...ehehehe

~aSHa~ said...

cikmot --> ko tido seawal jam 8 malam....mam 3 pagi leh bangun...ehehhee

~aSHa~ said...

lya ---> arini gomen di tganu balik awal...tak dpt nak lelapkan mata ni...ehehehee

cikmOt said...

aah kan...lupa lak...anak aku jam 9 wajib tido...hehehe...

eima said...

skrg sgt senang bgn aku ..
kul 5 lebih dah terjg .. lena balik jap kul 6.15 mesti jg balik ...
dulu kena beralarm bagai....

zaidah said...

selalu sedar awal jugak..tapi tidur balik...last2 lambat bangun...

..nOj.. said...

aku dah 2 mlm tdo kt dpn tv. atas toto. skali smlm pg tdo lam bilik, atas katil. kemain lena dan selesa. memula ustaz dah kejut kul 4.55. tapi awal sgt. sambil menyusu tertdo semula. skali betul tak terjaga. kul 6.38 ustaz kejut semula. kemain lambat. kelam kabut sudahnye

{ e'mie } said...

ihikkss..aku memang hari2 kul 12 tu perkara biasa..bangun lak macam tadi kul 3.15 am jer si tecit bangun merenget and ajak main2..pastu tido balik dalam kul 4 am macam tu..sat lagi lak..si abang nyer lak merenget nak susu..aiyarkksss..jam sudah kul 4.30 am..mata memang penat..hari2 pun memang macam tu lah rutin aku..si tecit mesti akan bangun untuk main2 tak kira masa..walaupun malam dier tido kul 1 am..nak buat macam mana..kena sabo..dier bukan tau apa pun..uhukksss

~izan~ said...

anak2 izan tdo awal,plg lewat pukul 9 tp siang tak tdo..tu yg awal tu hehe...