Sunday, July 3, 2011

Imam Muda Musim Kedua sudah berakhir

lambat nak bersiaran ttg ini...uhuhuhu

Juara Imam Muda Musim Kedua adalah : 

IMAM MUDA HASSAN
 
  Hassan Adli Yahaya
26 thn, Air Tawar, Perak
Hassan adalah seorang pensyarah.


so naib juara tentulah IMAM MUDA NAZRUL
Nazrul Izwan Zolkiflee
26 thn, Segamat Johor, 
Nazrul merupakan seorang Guru Besar. 
Sudah Berkahwin

wah muda2 dah jadi guru besar kan...
semoga ada antara anak2 aku nanti ikuti teladan mereka ni...jadi imam muda

jarang jugak ikuti program ini...aritu tgk masa mereka handle pasangan2 suami isteri yg bermasalah di pejabat agama....wah...haru jugak nak handle kan...dgn gaduh2 laki bini kat situ...mcm2 cerita keluar dari pasangan suami isteri...bagaimana la yg org 'muda' nak handle gamaknya? 

2 comments:

Ena said...

tu la.. muda2 dah jadi guru besar.. bertuahnya..


Tahniah buat mereka kan..

ieda said...

tahniah buat mereka berdua ! ... hassan terbaik , pilihan akak :))