Sunday, December 4, 2011

Kembali Bertugas

Selamat kembali bertugas kepada diri sendiri.....

tapi banyak perubahan berlaku setelah  99 hari bercuti

dah tak reti nak pegang pen ni...reti pegang botol susu je rasanye...

dah tak reti menaip ni (tapi sib baik lancar lagi taipan dan masih ingat lagi keyword kat keyboard dan masih lagi speed yg laju)

dah tak reti nak buat mende² kat opis ni....reti mengadap si kecik dan riuhan anak2 di rumah je


dan yang paling penting...rasa rindu plak pada si adik..... i lebiu mdm di rumah...jangan nakal² ye nak

jadi harus la berselesa2 kembali dgn dunia pekerjaan...hidup harus diteruskan...mencari sesuap nasik...

8 comments:

~ yus ~ said...

hari ni dah mula kerja ke asha?

selamat kembali bertugas..:)

~aSHa~ said...

a'ah kak...dah masuk keje....tak best rasanye

.:fyzz:. said...

welcome back zidah..selamat bekerja..no no.jgn malas2..ayuh kita bekerja..hehe.tuh la mmg aku dulu pun mula2 masuk keja setelah 90 hari bercuti ..rasa ilang ingtan jap tentang keja..tak keruan ..cam nak hankut ofis tak sebelah umah ja..nk dekt ngan anak2..jgn bimbang adik ok tuh..dia dok ngan sapa kt umh..ke dh dok kt nursery?

gina marna said...

welkam back!!! sib baik kenal lagi bos...keh3. mesti rindu kat bb kan...huhuhu

cheqna said...

welkam back........=)
biasa2 kan diri anda =)

LYAfrina said...

selamat kmbali btugas asha

~aSHa~ said...

tq tq to all

{ e'mie } said...

selamat kembali bertugas...smoga tak lemau bila bekerja..yer ler mesti rindu kat mdm mdm tuh..hehehe..