Monday, December 5, 2011

Jangan Jeles handset pun ada nama ASHA....Nokia Asha

Masa laki ai belek2 paper..dia tgk la iklan dari Nokia....perghhhhh dia kata...ada jenama sendiri skrg tak bitau dia pun...ahahahahaha wa pun terkejut..inikan pulak dia kan...






kalo tak percaya sila klik nama nokia tersebut di atas terus ke link nokia tu nanti...banyak lagi gambar2 Nokia Asha tu....

comey ke hset ni kalo lelaki pakai??

13 comments:

cheqna said...

hok atas tu slide ke kak sha??
macam comel je

eima said...

kak ko bleh mintak royalti sbb diorg guna nama ko kak ... ptt ko pattern kan nama ko tu..wat copy right so klu nk guna kena byr royalti...kikiki

~aSHa~ said...

k.sha pun doh penah pegang lagi ni..tgk paper dan intenet je...tapi nampak mcm slide kan...kali kedua tgk mcm tak...kalo baca kat kenyataan nya mcm tak

~aSHa~ said...

eima ---> ehehehehehehe ramai org nama Asha ni...so ramai2 la leh mintak ek...ehehehee nanti kena Rigester dulu la baru berani mintak...ahahaa

LYAfrina said...

hehe...glemer dia..ada gak bunyi2 nama ank lya tuhhhh... beli sutir kaler pink

~aSHa~ said...

Lya --> ehehe tu la bunyi tu ada mcm Asya dah....leh jugak mintak loyalti atau mintak sutir dari nokia nih

MRS. K said...

kalau laki u pakai, mesti ingat kat bini selalu.. ngeeee

.:fyzz:. said...

acewah..cayalah ada nama ko kt nokiah punya hp..cayalah..wey aku lagi la..keta ada nama aku...hahaha peugeot..kah kah..
zidah..aku rasa yg kt bawah tuh..keypad dia cam besaq sngt la .yg asha 300 tuh..emm hg nk hadiah kt laki hg ka?
wey aku suka la yg merah kt ats tuh..agak2 berapa RM?

~~*Lady Salwa*~~ said...

kena la beli satu kak... dah iras2 nama sendiri tu... hehe

saya_arief said...

untung la ade phone name sendiri..
hahaha.
;P

umilia said...

ko gi claim kat nokia sbb ade name ko..mane tau dpt diskaun ke..hehehehe..

~ yus ~ said...

wah boleh dapat royalti tak, guna nama awak tu Asha...:)

cantik!

~izan~ said...

penghargaan ni kak ehehe..