Wednesday, December 14, 2011

Kursus Online...

Sedang sibuk skrg ni mengambil kursus online EPSA - E-Pembelajaran Sektor Awam

sebab tak cukup kursus jadi kena la usaha sendiri...dah hujung2 tahun ni mana ada lagi INTAN anjur kursus..kecuali tuk dalaman...nanti hujung bulan ke Kiara plak...

jadi kepada rakan2 yang berminat nak berkursus boleh la klik kat perkataan EPSA di atas untuk mengikuti kursus online...seronok babe...sbbnye byk gambar2...dan menarik cara presentationnya...

2 comments:

.:fyzz:. said...

hg tak cukup baper hari kusus zidah? aku thn nih dua kali kot tak leh join kursus...payah ngan anak kecik..thn nih aku 6 hari ja kursus..tak cukup sehari..biar lah...huhuhu

~aSHa~ said...

aku tak cukup 4 hari...aku yg warga jpa kena 10 hari...bukan 7 hari mcm korang.....so aku buat epsa online..hang pun boleh buat

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels