Hero la sangat....

 teruna ku kini...terasa hero sangat dah...baru berusia 7 bulan dah nak gagah diri nak berdiri (berpaut)....

 ni nak mintak tlg la ni, dah terselit2...mula la duk pandang2...tapi tak berbunyi nak mintak tlg...ehehe
 pandang je la mama, dgn harapan mama tlg....

 tapi mama sempat mintak pose dulu... sblm mama tlg
 ehehehe tu yg terjengah jengah muka tu

bantal2 di sekeliling tu untuk 'bersedia' kalo dia jatuh...dia bukannya kuat lagi...berlagak jerk lebih hero kecik ni, byk kali dah terjatuh dlm katil sendiri sbb berdiri tergoyang2 lagi...ehehehehee


-----------------------------------------------------
camner mama nak gi kursus kalo teringat kat si manja ni, pedih hulu hati rasanye

Comments

♥cikmOt♥ said…
weii/...betul kata ko...
ko memang dah takde anak kecik...rindu kan...
bunga_rose said…
wahhh dah pandai dah berdiri.. comel jek dok dalam katil tu hihihih.. eqal takmo dah dok dlm katil, marah sebab kecit sgt, dia tak leh golek2 kedepan belakang hhiih
cheqna said…
hahahaha
khenak la mama..adik suh angkat wat tubik dang agi suh gambo
ieda said…
Haaa dahpandai berdiri tuuu, hurmm xcited nak berjalzn lah tu asha :-) , dah jln sokkk baru kita rasa mcm nak bb, mcm akk nie hushuh
ayang said…
comel.. hihi nmpak dah ala2 super hero ni.. hihi
.:fyzz:. said…
hero pujaan mama..dh besaq dh..takpa la cerdas dan aktif...tak lama lagi leh menari dan berdansa la nih..heheh
~aSHa~ said…
eheheh besaq dah kan...hero betul si hero ni
gina marna said…
hero...meme hero nii :))

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid