Monday, October 8, 2012

Alhamdulillah...selesai 1 program


alhamdulillah syukur selamat 1 program dari kelab PUSPANITA jbtn bagi tahun 2012...
majlis ni bersempena dengan perlantikan jawatankuasa baru untuk tahun 2012/2013

tahun ni, aku pula dilantik jadi Setiausaha PUSPANITA....
dan dengan rela hati...ai memilih untuk menolak jawatan di Kelab Koir...
eheheh rela hati tau..betul ni...masa pencalonan tu..nama ai naik lagi...
jadi ai siap ckp awal2 'tolong la jangan undi saya'
sbb saya dah memegang 2 jawatan...
setiausaha puspanita dan biro kebajikan kelab kebajikan jbtn.

jadi rasa mcm tak tertanggung pulak..jadi mmg ai ckp mcm tu..tlg jangan  undi saya..sib baik ada kawan sorang dua yang memahami (ecehhhh mmg tak terlantik pun agaknye walau tak ckp pun tolong jgn undi..mcm org nak undi lagi.....ahahahhaa)

tambahan pula saya ada menyuarakan pada bos utk satu projek khas...
yang ni pun bos minta saya tubuhkan satu unit kecil..
tapi tak tahu bila lagi...masing2 sibuk dengan peserta kursus 'khas'...6 bulan pulak tu..
tapi yang projek ni mmg kena buat cepat2..kalo tidak malu..
sbb salah satunye...aku dah cadang, dan bos dah minta aku tlg buatkan bajet...tapi tak buat2 lagi..jadi malu la....
 
ok ahli puspanita 
next projek apa pula???????

ramai yang jawab
'KE LANGKAWI'

amboi korang...shopping aje yerk...ehehehe actly aku pun suka...
tapi nak cari tarikh yang sesuai...kalo boleh takmo cuti sekolah..byk mende yang mahal dan mesti ramai orang...(eh ari apa yang tak ramai org kat langkawi yerk???)




10 comments:

eima said...

selaku org asal usul galur langkawi ... aku ingin maklumkan hari bukan cuti sekolah dan cuti umum adalah hari yg sgt seswai korg pergi tp tak syok sbb tak meriah ...tp rega ok la murah lackit leh nego

~aSHa~ said...

eheheh tq eima...

Kniedaz said...

Shopping kat Langkawi best tapi dengan syarat takde anak2...kalau tak macamana nak belek pinggan mangkuk? Karang ada yang berderai di lantai dan berderailah airmata huhu

~aSHa~ said...

betui2lllll...itu yg kami tgu..eheheheh

LYAfrina said...

makin cun la...
nyata jelita;-)

mamalieyna said...

bestnya ada aktiviti camni..lama tak pi rombongan..huU~

umilia said...

wah..aktifnye kamu..bagus2..

bunga_rose said...

tak penah join pun puspanita hiihhi...

langkawi, bestnyaaa dah terbayang coklat dah ni ^_^

wahida said...

aktifnya sis...sampai tolak jawatan tu...

.:fyzz:. said...

zidah..pasni hg leh masuk pencalonan puteri umno lak nih..hehe

bagus2..turun langkawi..leh singgah jumpa aku lagi..