apabila tetamu datang...

 apabila tetamu datang ke jbtn kami...
selalunya kami sediakan la yang meriah2 skit...
tapi tak de la semeriah mana pun...mana  yang ada je dan mana yang mampu...tidak berlebihan

ini gambar masa tetamu tahun lepas datang sini....kami sediakan steamboat
(masa ni akak tudung purple tu masih segar bugar..skrg tgh sarat mengandung..dia sama mcm aku kalo mengandung...lemau je...ehehehehehe muka takde berseri2 nye dah....jadi mood bergambar pun kuranggg)

kadang-kadang kami perkenalkan makanan tradisional di negeri ini
seperti keropok lekor, satar, otak-otak...tapi itu utk petang sahaja la..


yang pasti sedap kawan saya kata...ehehehehhee

Comments

Kniedaz said…
huiii...hidang steamboat tu...ooh..sedap!
♥cikmOt♥ said…
aku datang itu hari, ko tak hidangkan cam gini pun...arghh pilih kasih la ko
LYAfrina said…
waahh..igtkan mkn kat restoran mana..untungla..hidangan special tu

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid