Monday, April 15, 2013

Kelas Renang...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah....lega rasanye dapat menyelesaikan satu misi nak hantar anak belajar berenang...
memang berniat lama dah nak anak2 belajar 3 sukan yang disyorkan oleh nabi kita...

lagipun mereka mmg suka mandi kolam...
jadi jangan dipersiakan minat mereka....



si adik pula menumpang la sekaki dua....
budak ni mmg sangat berani.....dia mmg suka main terjun je ke dalam kolam...mmg kena perhatikan dia 24/7

tenggelam kan dia...nak tgk kayuhan kakinya....

hi mama...meh la join adik

tgk dia berani je seorang diri....


inshaAllah selepas satu misi ni selesai dan tamat belajar dengan jayanya....
mama akan hantar pula belajar memanah dan berkuda....tapi slow slow la..next year ke
itu pun kalo ada rezeki dan diizinkanNya....



10 comments:

ieda immi said...

bestnya
sure budak2 tu suka
akk dulu ada niat nak hantar anak2 ke kelas renang
bila fikirkan disini agak mahal huhuh

~aSHa~ said...

kak kebetulan kat sini murah je..rm90 utk 10 sesi...byr masuk sdri..ok kan?

♥cikmOt♥ said...

bagus bagus...aku pulak ingat nak anto anak belajar taekwando...dulu omaknya tak abis belaja...hahaha

eima said...

hmmm belajar berenang mmg nk hantar ...tp tgu besar ckit la... tp antar hantar fahim pi belajar silat ke seni mempertahankan diri la ... zaman sekarang ni byk kes buli .. risau nengoknye

bunga_rose said...

wahhhhhhhh!!! ni macik lak yang teruja ni nengok bebudak tu belajar berenang.. bagus tu kak, anto kelas camtu selain isi masa lapang, dh kira satu senaman gak dah tu untk anak2

umilia said...

aku pun nak anto anak aku belajar berenang..tp tak cr lg tempatnye..senangkan anak3 da pndai berenang ni..nak hrp mak pak nye tak pndai sgt..hehehehe..

azzey said...

anto kt mana ni?

~aSHa~ said...

kat bukit mentok kemaman

Zura Zue said...

smpai lah nie xreti berenang...

~aSHa~ said...

sama la kita