Cuti Sekolah Musim Kawin

untuk 13 September jer ada 3 jemputan....
nak dahulu kan yang mana pun mak pun dah confuse....

jadi ambil keputusan p kenduri kawin my cousin di pahang...

macik n pacik polis...dapat menantu pun polis....
patut pengantin ni lalu bawah pedang...tambahan pula pengantin lelaki inspektor...tapi
sbb pengantin perempuan ni pemalu orangnya....jadi dia xnak upacara lalu bawah pedang tu...
dah la tu kalo boleh tanak di solek....


cousin ni... mak nye orang sabah
jadi keluarga2 sebelah sabah pakat datang buat makanan tradisi kat sana dan 
cara bagi hadiah kat keluarga pengantin lelaki seperti dibawah ni


sebelum bagi hadiah2 ni..pengantin lelaki diarak bawa sekeliling rumah dahulu oleh dayang-dayang ni....

ha tak dapat tgk sepenuhnya cara kawin di sabah...dapat tgk skit2 pun dah cukup menarik...
sbb lain dari yang lain....


cuti sekolah seminggu ni apa la program yerk?????
Hadir kenduri kawin je ke???






Comments

eima said…
siap diarak tu mmg lain dr lain la
LYAfrina said…
waa..uniknya..
lain drp lain....

rupa blog..baru ;-)
budak bertuah said…
Salam....awk...sy nk tanye psl pelamin kawan awk yg bulan bintang..nama nadia...awk penh post dlu...
Bleh pm sy di fb.. nurfadzilah mohd amin

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid