Friday, April 24, 2015

PUAN BOS KE KAT INTIM??????

gurlpppp

soalan dari pemanggil 'misteri'
dia nak bertanyakan 'sesuatu'
jadi dia cari dalam portal jabatan
dan kebetulan... bos akak sudah bertukar sekarang menunggu boss baru
dan nama akak naik la ke atas sbb nama bos dah delete..nama yang memangku dari zaman 'toyi' tak di add nye..ntah nape...bukan kerja akak..ahahahaha

akak bukan boss ye...walau duk di sudut teratas..ikikikiki
tapi kat terengganu ni BOH belaka...jangan bimbang...

8 comments:

Joyah Kebaya Ketat said...

anwar ibrahim keja kat opis akak ke?

Mila Hilas said...

haha..pdhl dh terpampang kot SP kat ctu blh lagi dia tanya bos ke....adeh.. best jugak tu kak org pgl bos..hehe.. ooo akk keje kat intim ye? dlu pnh skali p kursus kat ctu hehe

Falsya said...

xpe kak..amek aura boss..mana tau satu hari nnt ade rezeki jadik boss ker..hehehe

Deanna Morni said...

Hahahaha..jd big boh...

Deanna Morni said...

Hahahaha..jd big boh...

nur anis said...

hehe..takpe, nanti kot kot boleh jadi bos..

eima said...

WAHHH BOSS BESAR NI

Cho Zila said...

wah kalau kitapun mesti kata bos besarni...