Monday, September 11, 2017

Sharing : Baja Ezigrow

Kebun Mini, Baja Jimat, Duduk Kampung, Poket Kembung πŸ˜πŸŒ±πŸ€☘️🌿
Kredit to Kak Rosid.
Terima kasih Kastemer saya yang baik hati Kak Faridah Ismail. Semua photo dari beliau sendiri. Moga bertambah murah rezeki.
Wiken ni masa kat rumah kan. Bagi yang suka berkebun,mesti belai-belai pokok tu kan. Tengok bunga hati berbunga, tengok sayur menghijau, daun melebar, dan buah-buah berbuah lebat, pasti puas hati. Rasa berbaloi-berbaloi hasil berbudi kepada tanah kan??
Bukan setakat duit poket jimat, boleh jual juga, sedekah pun boleh, pertanian pun satu perniagaan. Ringan tulang poket kembung . Tak giteww .
Ni hasil kebun mini tepi rumah dan belakang rumah kastemer saya. Akak ni suka betul dengan baja ezigrow. Jimat dan hasil berganda.
Katanya cili tu kadang-kadang tak sempat masak merah pun jiran datang beli. Alhamdulillah. Pelaburan baja 500ml RM40 je termasuk pos . Boleh guna berbulan-bulan, jimat. Agak-agak hasil dapat berapa tu.?? Saya pasti berganda .

Image may contain: plant, flower, tree, outdoor and nature


Image may contain: 1 person, food

Image may contain: plant and food

No automatic alt text available.
kalo nak kos pos free boleh order melalui :

https://shopee.com.my/Baja-Ezigrow-Trial-Pack--+%F0%9F%8E%81-i.14081110.147360863

shopee : ashazida

atau boleh hubungi saya di talian 0199353140
No automatic alt text available.

No comments:

Sharing : Baja Ezigrow

Kebun Mini, Baja Jimat, Duduk Kampung, Poket Kembung  😍 🌱 πŸ€ ☘️ 🌿 Kredit to Kak Rosid. Terima kasih Kastemer saya yang baik hati Kak...

Labels