Tuesday, January 20, 2009

2nd post in January

Hello kawan2...arini keje aku adalah mencantik²kan blog (tima kasih sifu izan)....so takde mende la nak cite setakat ini...gambo lak takde yg menarik nak letak....

baru² ni jabatan aku buat majlis asyura (aku tak makan bubur asyura ni, termasuk la hUBby aku), diikuti dgn bola tampar, lepas ni plak badminton atau sukaneka (aku suka bab sukaneka ni, sbb aku mmg JOHAN sukaneka dulu²)...itu je la berita terkini dari aku....(ermmm mcm budak kecik buat laporan je)....gambo sdgn menyusul...baru nak bukak kamera ni...

8 comments:

..nOj.. said...

boring tul cite ko neh... sungguh pendek dan x puitis langsung... ko kna pg kelas karangan la camneh

.:Iz-aNn (",):. said...

tula tu...bosan kan...dia kena banyak menuntut lagi...ni sure BM dapat P9 ni...hahaha..

~aSHa~ said...

serius wei..aku mana reti mengarang2 ni wei...boleh tak korang tolong karangkan cite tuk aku..nanti aku publish je la ...sekian terima kasih....

.:Iz-aNn (",):. said...

huh...tak kose ar...

*Miss Geli^ said...

aisey..banyak plak keja aku plak, kena karang blog ko, blog aku lagi?
ko takkan tatau, kami kami ni, tak tido malam, berdebar2 menanti hari esoknya, memikirkan apa nak karang dalam blog ni tau!!

.:Iz-aNn (",):. said...

hehehe...tau tak per...bagus2 nora ni...tul ke perasaan ko gitu wei...

*Miss Geli^ said...

tak, aku tipu je..mintak mintak la dia percaya!!HEHEHHE

~aSHa~ said...

ye ye aku tertipu la neh

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels