Thursday, February 26, 2009

Hadiah tuk echa n ayang


cik kak berdua...ada 2 kaler ni...isi kandungan dia sama sahaja okeh..cuma kotak je satu besar skit, satu kecik..ni pos segera ke pos perlahan...ehehehhee....ptg ni tak sempat dah wei....kalo nak sampai esok....sori ek terlewat....lambat balut...byk keje rasmi...ehehe padahal byk layan blog2 korang la...
ops ini kena ckp gak ni..kang org tersalah anggap..org ingat nazri tu ayang aku lak..nazri tu suami ayang ye....ayang nak ngusik laki dia...sekian wasalam....ayang benda ni kena ckp, kang aku dpt tempeleng dek hUBby aku..

10 comments:

apasebenarnya said...

salam....cantik blog....

ayang said...

hehehe pink cantik sikit.. pastu.. ko lupe la nk buh 1 ayat.. to my beloved: dgn from ur darling.. heheeh jgn lupe tu.. hahaha

sya's said...

wah.. wah... siap balut lelawa ek... aku tak kesah mana satu.. sbb ko kata isi dia sama ajekan?hehhe.. lain ar kalau dalam kotak ijau ada beskal.. kotak pink ada kete mesedes. aku mesti berebut ngan ayang nak kotak pink.. hahahahaha... iskkk.. tak sabo nak dapat adiah neh... hehehehhe..

~aSHa~ said...

aku tulis tangan ye ayang... kalo ada kete mesedes pun echa....confirm itu hanya gambo yg aku potong dari majalah2 atau surat kabo....

ayang said...

ish.. xcited nih...

YaTiE said...

Asha..bila nak bagi K.yt hadiah pulak nie...heheheheehe

K.yt nak fly bulan 6 nie.. ;)

..nOj.. said...

mane nama aku tadop neh... xaci tul camne la... benci tau

.:Iz-aNn (",):. said...

ko tak termasuk lam buk ar jah...tu yang ko tak dapat tu..

~aSHa~ said...

ini hadiah tekaan tepat kak yati n nojah..maaf ye....teka teki tu dah tutup....lenkali sy buat teka teki lain yg susah sgt2..

nn said...

salam...
rasa cam kenal jek?
tapi ingat2 lupa pulak....uhhuhu

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels