Sunday, May 17, 2009

tag by izan,nojah, dan lain²

1. Siapa nama pasangan anda?
nama penuh ke? takyah penuh la ek....MM

2.Berapa umur pasangan anda?
32 thn..tua 4 thn dari aku...(i like it)

3. Apa yang paling digemari oleh pasangan anda?
main bowling,futsal,bola sepak, tgk bola, makan bola...uhukssss..

4..Apakah karektor pasangan anda?
sgt mengayat....ahahahaha....pandai buat lawak...

5. Makanan kegemaran pasangan anda?
masakan mak dia...walau mak dia masak cara mcmana pun, mak dia gak paling best....uhukssss...(walau aku cuba mengupgredkan masakan tu.....mak dia gak the 1st.)

6. Macam mana pasangan anda tidur?
uish...kena cite gak ke..ermm cara tido yg romantik...

7. Apakah perkataan pertama dia katakan bila pertama kali berjumpa ngan anda?
"cik org mana" aku jwb,"sy org pahang", dia plak jawab,"eh sama la kita, sy org jerantut"
(cis tertipu tipah...ehehehehe....last2 satu bahagian...ahahaha dia kata..masa nampak aku masuk opis tu..dia kata mcm ada 'chemistry' plak...rasanye dia tak pernah ucap kot perkataan ini kat org lain)

8. Apakah yang membuat anda suka ngan pasangan anda?
dia suka memujuk aku...walau berjuta kali aku merajuk (aku kan kaki merajuk, takkenal lagi ke....sib baik dia je layan aku)

9. Saper yang anda tag?
ermm sape lagi tak kena....ermm kak yatie?

Akhir kata, ucapan untuk Suami saya,
ermmm semoga rumah tangga kita kekal hingga ke syurga...amin...

2 comments:

..nOj.. said...

dh baca

.:Iz-aNn (",):. said...

tak aci...gambar tadop...huh

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels