Tuesday, November 24, 2009

Sane Sini Contest







kawan2 tgk la..bukan setakat antara bloggers je demam contest...produk2 di luar sane pun sibuk buat contest ni..ye ar hujung tahun kan...memasing nak capai target market wei..sbb tu di adakan contest sana sini....jualan wei kena capai target...ha yg aku tjk seme ni...semenye TARIKH TUTUP 31 DISEMBER 2009...so sape2 ye berminat marilah memeriahkan..aku bukan duta produk2 ni pun..saje nak hebahkan...sbb semua contest ni mmg aku guna produk dia dari dulu sampai la ni....so kalo ada yg baik hati...wish me luck k....doa byk2 ye..tima kaceh..kalo ada yg dengki sila la tekan butang pangkah di kanan anda..jgn umpat2 plak...ehehehe..ini blog aku yg punye.....apa yg baik aku sharekan..apa yg tak baik pun aku share gak mana yg patut, semoga jadi pengajaran, pembelajaran kehidupan...sekian tima kaceh again...lebiu all my fwens...

5 comments:

MRS. K said...

rajin gak join contest camni
tapi tak penah menang..kekeke

@juera said...

pluang tipis sgt nk mng contest ni..klu dpt jutawan tu bertuah bebeno la yerk..hehe

Ena said...

Salam..

Musim contest montest la kan.. hik3..
ader gak cube2 dolu2.. tp skrg dah x berape nak rajin.. ehheee...

.:fyzz:. said...

emm bestkan masuk kontest..tmbah2 kalau menang kan..aku ingt lagi masuk pertandingan Anakku..dpt juara..ala ingt tak...yg dpt hamper besaq giler..kisah tuh masa kt fotopages dulu2 la..heheh..pepun aku suka la tgk korang berkontest2 nih..insyallah next2 time nak join gak..
ok to you good luck yer..hrp2 menang salah satu kan..:)

~aSHa~ said...

salam semua..jom ar try...rezeki Allah mana kita tahu kan bila tiba...janji usaha pasti ada...ehehehe good luck tu all

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels