Wednesday, December 23, 2009

udah lama aku menyepi

udah lama aku menyepi je kan...ehehee...ini perkara biasa satu ketika dulu...seminggu satu post dulu perkara biasa je..tiba2 jadi luar biasa plak last two month....hari2 ada entry baru...opsss...

ni bukan sbb malas....tapi malas la jugak..sampai gambo pun takde dah ni masuk dlm entry...malas nak transfer dari kamera lagi...

baru2 ni kami sejabatan ber'retreat' perancangan tahun depan di intan kampus wilayah selatan...so kena la tahun ni yg rancang...ye idok? ke tuk tahun depan...bulan satu baru rancang? uhuhu..
so bulan jan nanti kenalah siapkan SKT 2010...kena mintak kelulusan..baru leh buat keje tuk tahun depan kan...gitu la kan kaedahnye? ke ada kaedah lain kat tmpt keje uols? ke korang buat awal2 lagi dah? ni bukan tuk 2010 je..tuk 2011 jugak ni punye planning...kami buat bulan disember ni sbb nak bagi keselesaan kepada semua pegawai yg dah releks skit dari berceramah2....ye ar...ujung tahun baru mereka2 ni lega skit....sbb seme jabatan pun nak close akaun..takde dah atau kurang dah aktiviti2 ber kursus ni..lagipun LNPT pun dah kena isi kursus2 yg telah dihadiri...so kalo kursus2 di hujung tahun..mean LNPT tu siap tahun depan la ye? ermmm

selepas retreat aku yg sbg pencatat minit ni...(dah kuli kan nak buat apa lagi...kena la jadi kuli kan) so kena la draf minit mesyuarat tersebut.....aku pun dah pening tgk tulisan cacing @ trengkas ni...ehehehe takpe takpe...aku akan mereka2 je apa yg meke ckp aritu..main ingat je la...ok dok? ok ler tu kan....

ok la utk masa ni...entry ni nak perjelaskan kenapa aku diam dlm beberapa ari kebelakangan ni je...
sekian tima kaceh...

/maaf kepada teman2 kerana 3-4 menjak ni aku tidak menjenguk korang punye blog...maaf ye...ti aku akan tgk korang punye blog hingga 5 kali sehari..setiap blog...ok? kira dah bayo balik tak janji2 manis ku dulu tu? uhuhuhu....

6 comments:

..nOj.. said...

ye seme jabatan gitu... skolah aku ni pun seme jabatan tgh sibuk ngan bengkel skt2010.. ktorg punye patut smlm ngan arini, skali bos outstesen n timbalan bos masuk sepital plak... so tangguh tangguh xtau bile

LYaFRINA said...

waaa.... pttla..lama myepi.... Lya anti bab2 kna buat minit mesyuarat.. Pernah kna wakil company ambik minit msyuarat PDRM & TLDM... ngantukkk giler... Pahtu nak draf plok... Lg tension.. kalu meeting tu blarutan.. smpai balik lwt... BENCI.....

--> lya... suka update blog.. tp mls gak nk transfer pic ari2.. ni ari2 bwk kmera(sbnarnya..kmera sntiasa dlm HB)... Tkut gak kna virus.. Dah tkenan pon kat memory card... Siap SI TROJAN lg... ni gara2 kat pc lya buang antivirus cz... Nk guna UBS...antivirus ni blok..(cerewet window vista..smua nk blok)

::Kak Sambal:: said...

aku punye skt tiap2 tahun same jer...

Ahkak Geli said...

aku punya pun sama...cuba print tukar tarikh je

~aSHa~ said...

nojah, mamalyna n missgeli...ini bukan SKT pegawai..ini SKT tuk jabatan ye...tapi aritu kami lebih kepada perjawatan..uhuhuhuh...pusingan kerja...

lya --> sgt tension n pening gak ni..eehehehe...baru tulis nama je ni...dan pendahuluan...

{ e'mie } said...

aiyarkksss...kenaper ko begitu bz..takper2...utamakan keje rasmi dulu..kemudian baru blog...tahniah di atas kebzyan ko tuh...