Wednesday, February 17, 2010

Dini's Giveaway!!!


tarikh tutup penyertaan adalah pada 31 March 2010

jom JOIN cabutan bertuah dari adik yg sy baru kenal, dari pantai timur gak ni...ramah tamah org nye....cute lak tu...pandai menjaga kecantikan...

4 comments:

ardinihumaira said...

kak asha yang shomelll... wah wah dni pandai jaga kecantikan ye.. hikhik.. jerawat bergelimpangan ni. pewot buyut2 gak.. pendek toksah dikata.. ;p

akak la yang lagi otai menjaga kecantikan. dni tunggu petua seterusnya.. senaman tadi tu dni dah try sambil rasa geli2.. hikhikhik.. betulla kata akak.. orang kawen paham. dni gi tanya mak dni. haha..


panjang lak membebel dni ni..


gudlak tau kak.. begheh.. ^_^

moga betuah ya.. fuhhh fuhh hembus2 :p

Kniedaz said...

hehe..nak try masuk gak giveaway ni..asha bila nk wat giveaway lagi? hehe

Ain said...

gud luck sha...

nanti nak try jugak ler...

bila la akak nak bertuah nie...hehehe....

~aSHa~ said...

dni --> jgn rendah diri gitu...akak tgk cun melecun je...tu yg deen berkenan tu....amboi siap gosip2 dgn mak ye pasal senaman akak..eheheh sweet

kniedaz --> insyaAllah ada rezeki asha buat lagi...kena tgu duit nuff ke..ni tak pernah merasa...ehehe

kak ain --> try ar...tuah manusia susah nak nampak...ehehe

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels