Friday, March 19, 2010

ibu hadif's giveaway...

syarat² mudah jer :
1. anda mesti lah folower saya
(blogger sahaja)(sape yang belom folo, sile buat demikian sblm 25 mac yer)
2. anda hanya perlu taip 'saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!' di ruang komen di bawah. (copy paste je la)
3. done... itu jer! takyah link bagai...
Pemberitahuan :
~satu pemenang sahaja akan dipilih! jam pon satu jer! tapi, kalau ramai join, hadiah mungkin akan ditambah... seperti biasa, sponsor by vincci! hohoho....
~ pemenang akan dipilih secara cabutan bertuah dan dicabut oleh si kecik hadif or Mr. K.Terima Kasih.
UISH MUDAH SAHAJA KAWAN2..JOM JOIN BEB...
JANGAN KETINGGALAN TAK LAMA DAH TU 25HB MAC..JOM RAMAI RAMAI KITA KE SANA SANA...REZEKI MEMASING MANA TAU KAN..
LEH AR jam titus sy berganti..ehehehhee
eh dia kata syarat nye takyah buat enry kan? so diterima tak penyertaan ini?
tapi takpe tlg promote kan, kan..?

11 comments:

MRS. K said...

segan la kite.. jam tu mane leh celen ngan titus awak!!

ardinihumaira said...

ohh my... jam vincci? mau mau... kakak! semoga bertuah!

zarith said...

insyaAllah ade rezeki.....

kakteh said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!
harap2 berjayalahh...
http

~aSHa~ said...

mrs.K --> sape kata.jam sy tu dah bertaun2....org bagi lak tu...

~aSHa~ said...

dni --> jom meramaikan majlis dia

~aSHa~ said...

zarith.--> insyaallah sama2 kita mencuba nasib kan..

~aSHa~ said...

kakteh --> jom letak komen dan jadi polower kat blog dia...jom jom

gina marna said...

nak joinnnnnnnn.....:)

z i e s y a said...

saya mau jam tangan yang cantik lagi anggun itu!
dah paste!!!
nak jugak!!!

z i e s y a said...

eh tlpe..
mne ibu hadif ny?

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels