Saturday, March 6, 2010

nak join contest ni..tapi tak tau yg mana sesuai...




tgk tajuk dah tau kan...yg mana ek..

member ada anjurkan contest ni...kebetulan ada gambo2 yg dulu2..dia kata dlm syarat2 tu..anak2 mestilah dibawah 4 tahun ketika gambo di ambil...ha boleh la kan..
mana sesuai? a ke b?
leh ke tanya pendapat kawan2 wahai penganjur?
semangat tul aku nak join contest ni....ehehehe kawan yg buat kan...kena la support...

12 comments:

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu, cni pun ada tag yer..
lepas ni ley la tag sis plk ;)
hmM..
kalu diberi pilihan sy amik yG atas..
c0mey jew teng0k baby da pandai berenanG..huhE

~aSHa~ said...

azrai -->tq dik...akak rasa yg tu jugak..tq tq...

iz-AnN عبداللطيف said...

wei...tak bleh2...kena amik yang bawah...sebab yang bawah tu denga floater...ishhh ko ni...heheheh

keiroro said...

gambar bawah ok kot.. nampak sikit gambar baby tu.. ni kat mana erk kak asha ?

LYaFRINA said...

asha.. pic ats cun...
nampak mnarik n nature.. lg pon pic ni dua2 branak nmpak... comel pic ni... sokongan bapa utk anknya tu... m'apungkn anknya...

~aSHa~ said...

izan yg kat tangan tu bukan kira floater ye...

keiroro itu kat putrajaya p16 kalo tak silap

lya --> penganjur tu sound suh yg dgn floater..jom join lya...

ardinihumaira said...

gudlak tau kak! :) hehe comel2

bulat said...

mjenguk jap & anda kena tag..;)

~aSHa~ said...

dni tq tq

bulat...ada tag ke? bulat yg kena tag tau

bulat said...

2lar..xpasan td..
aiyaa..cilap petik bnga lar..haha

SuRayA^i. said...

sy suke yg a! XD

job said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels