Wednesday, March 24, 2010

Pelajar melayu perempuan dirasuk, di mana salahnya dan siapa yang salah????

Kes ini berlaku betul2 diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum cina dan india. Di mana salah nya........

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan. Kes histeria di sekolah kat BSB...... Misteri di Asrama Puteri terjawab!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya! Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!!

Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah?
Jawab! Kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam?"



Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v





"Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan, Tak Menarik Hati, Tiada Memikat, Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK..." "Aduhai... kekekeekeeee..." WORLDDDD!! hhehehe....


Moral of the story: “JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA... DISELUBUNGI MISSCALL...”

pis no war ye

11 comments:

gina marna said...

amboiiii pepagi dah buat lawak ekkk...huhu memang gadis melayu menarik tertarik...kalah nustan yg dot...dot...dot dlm youtube tuuu....kui3

fikaryna said...

asha..nakai nih..wat org saspen jer.huhu..

n..anda di atgged.huhu..

LYaFRINA said...

waaa... pagi2 dah bikin otakku cergas..
tenkiu..tenkiu..
krn maktifkan diriku hari ini...

" siapa bilang si pnulis blog ini x menawan?? x menarik hati???"

iz-AnN عبداللطيف said...

aku dah agak dah...bila nak citer sal putera puteri ko weii...lama dah aku tunggu...rindu pada derang berdua...anak2 tunggu ibu datang ye

Echa said...

hehehehehe.. wei.. aku jumpa mickey mouse kat sini pagi ni.. hehehee..

ardinihumaira said...

kasss kasss kasss... kelakar betol la akak ni. miahaha... hampir2 dni melayan serius dok baca tadi ghopanya beliau berlawak.. ting tongg... meh dni cobit2 montot kaka.. upsss... ampun ampun.. dni tak mencabul :p kih3

umilia said...

ceh..ingt betul2..ingt lg dlu kat jengka tiap2 kali nak final msti ade kene histeria..tp alhamdulilah tak pnh plak aku kene hempap ke..kene kaco ke..cume nmpk n dgr je la..tu kene kaco ke..hehehehe..ape pun sume tu kenangan..

~aSHa~ said...

gina --> eheheh kena ceria2 dulu kan di pagi ari..baru mood keje dtg

~aSHa~ said...

fikaryna --> ehehe pagi2 kena ceria dulu

lya --> tq tq..siap nyanyi lagi..

izan --> baik ibu..kami tgu ni....

echa --> adiah mickey mouse tuk aku sbb ceriakan mood ko ke ni?

dni --> ehehe sib baik dni nak cubit je..meh cubit meh...kasi montot akak ni besar skit lagi...ehehe...dik ada org nak ketuk2 dah kepala akak ni..ehehehe

umilia--> selalu terjadi kat asrama2 kan?

pis no war

zue @ annaleeya said...

hahahaha.... klakor klakor.... sabo jerlah...

~aSHa~ said...

zue --> pagi2 kena ceria dulu

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels