Monday, April 19, 2010

Berkenan betul dia dgn jejaka baju kaler Merah

bahaya gak mek aku ni, dgn lelaki ok je, mudah je..kalo dgn pmpuan payah gak dia nak rapat2 gini...nak dukung2 apatah lagi...kecuali dah lama2 skit bergurau senda baru nak...termasuk la makcik2 dia...kecuali aku la...mama dia

gambar pertama...with abg dia..
gambar kedua ..with praktikal student kat sini..


gambar ketiga ...with pegawai aka my kolik yg masih bujang



ish ish sayang, sayang....
masa kecik je ye leh gini..dah besar buat2 la malu skit...awk tu gegirl ye...cekgu taska dah suh jadi ustazah....molek dah tu niat cekgu termasuk niat mama ni ye....ehehehehehe
harap2 masa kecik je...aminnnnnnn

18 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

hehehe...malu malu tuceng...

LYaFRINA said...

heheheh.. mama pon..kecik2 gini la nak beramah mesra dgn laki2.. bila dah besr nanti mdm jaga la... aurat2x.. (heheheheheh...tanduk..tanduk..)

**hari merah sedunia k sha???

miemiey said...

tu pasal baju sama kot...leh jadi couple sedondong...
biasalah budak2 kl gegirl cepat beno berkenan kat lelaki begitu sebaliknya ..comey anak mama ni....pasti besor melatop...

Ena said...

alolo.. comei nyer dengan color merah tu..

tak pe la.. malu2 meow tu.. hik hik hik..

..nOj rawK.. said...

a ah dia suka sbb baju sama kaler tu je kot. rambut dia tu mesti xmo ikat kan... haih budak budak

zue @ annaleeya said...

heheh... sara suke yg pkai baju merah jerk sbb same kaler...

ingat tuh sara, besor nanti jd ustazah... mama kepingin anak dara dia jd ustazah... Insyaallah sha...

ardinihumaira said...

nak makan budakkkk hehe.. gurau je..

sukanya dia ngan orang baju merah.. naseb baik dia tak ke gastby hari tu. kalo tak, diterkam semua orang. kat situ semua baju merah.. ;p


selamat menjadi ustazah ye dik! akak dulu pernah gak berangan naj=k jadi ustazah. ambik bahasa arab sampai form 3 tapi leaps tu abah tak kasi dul asrama, tak dapat sambung belajar bahasa arab. akak ni sampai lepas spm abah akak tak kasi dok jauh2 tau dik.. ;p adik jadi budak pandai tau. masuk asrama penuh ambik bahasa arab pon ok.. tak pon masuk sekolah agama..


ahahaha dni cam cakap ngan anak akak la pulak ;p

Ain said...

tingat masa dia beramah mesra ngan danish akak ari tu kan.....

cute jer sarra nie.....

dah besor boleh nak rapat2, tapi tunggu sah dulu sarra ya.....

~aSHa~ said...

izan --> harap2 dia malu tuceng dgn lelaki bila beso nanti..

~aSHa~ said...

lya --> harap2 lya beso nanti jaga aurat.jgn nakal mcm mama...ehehehhehee

~aSHa~ said...

miemiey --> kalo meletop kerana membanggakan syukur la...jgn kes yg negatif..uhuuhuhu nangis mama ni...

~aSHa~ said...

ena --> ngan pompuan malu ngan lelaki tak malu..huhhhhhh (harap masa kecik2 je amin)

~aSHa~ said...

nOj --> ini kebetulan je pakai kaler merah....ko tak tgk lagi kalo dia tegur2 budak lelaki...aduih la....

dia mmg tak minat ikat rambut ke sanggul ke..huhh susah

~aSHa~ said...

zue --> eheheh amin...kalo tak ustazah pun takpe...tapi pandai jaga diri..pandai baca alquran..tapi kalo jadi pun alhamdulillah tapi jgn jadi ustazah yg uptodate sgt....mcm2 kes skrg ni..

~aSHa~ said...

dni --> uish spesis makan org...ehehehehe..spesis apa tu ek..lupa dah akak dgn mata pelajaran sains...bukan mamalia..satu lagi tu...

dari baby sara...

tq kakak dni yg comey...baby pun harap dpt kuasai bahasa arab..bukan mcm mama tu..bahawa jawi pun fail....tapi takpe.beso natni baby ajar mama betul2...ehehehehe...

tq ye kakak cantik

~aSHa~ said...

ain --> kak...itu ar..boleh plak dia ngorat anak teruna akak si danish....depan2 kita lak tu...berbesan la kita nampaknye...ehehehhee

gina marna said...

jejaka yg last tu x pyh laa baby...nanti dia bwk balik pakistan...sian mama & papa...keh3 :)

job said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels