Tuesday, May 18, 2010

Wilayah di Atas Awan Terletak di IRAN

aku dpt dari emel.....

WILAYAH DI ATAS AWAN TERLETAK DI IRAN....












BENARKAH ini????????????
aku pernah dgr...salah satu benda ajaib didunia adalah....taman gantung babylon... so INI kah taman itu?????????????

9 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

cantiknya...subhanallah...

zue @ annaleeya said...

subhanallah... betul ke ni sha???

Ieda Al-Habsyi said...

subhanallah, kebesaran Allah, cantik sungguh pemandangan tu kan kak asha :)

~anna&anuar~ said...

subhanallah.... cantikkkkkkknyeeeeee... nak gi blh x????

@juera said...

beautiful place^____^..masyaallah..allahuakbar..
bleh pegang2 ke awan tu??nk rse nya g sna..

Ain said...

subhanallah....

cantiknyaaaaaaaa....

..nOj.. said...

betul betul punye lawo ni. Allahhuakhbar

~aSHa~ said...

Subhanallah maha suci Allah

aku tak tau benar ke tak ni..aku dpt dari sumber emel...

tapi ttg taman gantung babylon ni org kata dulu mmg benda ajaib...

tapi katanye skrg takde dah...Allahualam

Lynn Damya said...

Wah, cantiknya? Kalaulah boleh baring atas awan2 gebu tu...owh tntg taman tergantung babylon tu, yg aku dgr sekarang dh roboh, tp xtahu lah, dan illustrasi taman tu ada lereng tanah yg dibina bertingkat2 dan penuh dgn pokok2..bukan awan2 mcm ni kot..