Tuesday, June 29, 2010

Bila Mereka Berjumpa dan Berborak, mak mak ditinggalkan

maisarah n daryn
daryn : lama tak jumpa kak sarah, pg mana last weekend...
maisarah : dok pg mana pung...(org ganu kan) balik kg je la..ada kenduri
daryn : letih la ikut mummy tu...asik asik jalan kat ECM je...bosan..nak gak berkaroke ke...tgk wayang ke...main boling ke...
maisarah : ha kalo gitu jom kita set time...kita ajak la kak sara join sekali, lama gak kak sarah tak gediks santai ni..
daryn : ok ok, nti kita bincang semula.... eh macam sedap je lollypop tu..best ke?
maisarah : sedappppp nak ke? mintak dgn mummy nora, tadi dia bagi satu bekas je....tapi mama amik 5 bekas..ehehehhee


daryn-sara-maisarah
(comey tak anak2 angkat aku dan anak dara aku tu?)
kejadian : hari lahir sara irdeena ke 6 taun di pekan, pahang

16 comments:

Asya said...

waa.. tema merah nyala...
hehehe.. tba2 nk plan kaler utk birth asya nanti...

sha... skirt pooh y maisarah pakai tu, sama mcm asya punya. hadiah drp SIL msa time raya 2009.. tp still xleh guna sbb besor.. asya tu kan kecik tuit.. mtk2 raya ni dh blh guna.. hehehehe

Ena said...

memg comey.. ;D

pandai wat dialog tu.. tu maisarah yg nak p main bowlign ker mummy nyer yg nak p? hehehe

..nOj.. said...

tambahan dialog daryn "kak sarah best la mama bg makan lollypop, mummy daryn mane bg mkn mende2 gitu". huhuh

.:fyzz:. said...

haha..maisarah ckp ganu la kang..dh dok ganu kang...
wey sngt cumel anak2 mama nih..suka tgk..comey2 belako..

sorang drp mereka lom aku ketemui lagi..

Fieza79 said...

amboi sakan bergebang anak2 dara comey tuh..

ardinihumaira said...

nama adik dni si nana tu pun Irdina :)

Kniedaz said...

comeinya anak pompuan..huhu..geram

~aSHa~ said...

asya lya --> ehehe bila besday..jgn lupa jemput ai tau...ye yang

~aSHa~ said...

ena --> mama nye yg terlebih mau pg...ehehe

~aSHa~ said...

nOj --> maisarah jawab, mama bagi..tapi ari2 mama paksa gosok gigi..takut jadi mcm abg danish..gigi rosak...kakak rajin gosok gigi tau...kalo mama tak suh..kakak yg amik sendiri...isi sendiri ubat gigi sampai mama naik angin sbb byk ubat gigi jatuh ke lantai..

~aSHa~ said...

fyzz --> anak aku ko tak temui jugak secara live kan?

~aSHa~ said...

fieza79 --> itulah anak2 dara ni..mcm mak mak dara plak...bergosip

~aSHa~ said...

dni --> mesti irdina tu cute kan..

~aSHa~ said...

kniedaz --> leh ar pulun dptkan adik tuk danish n danial plak kan..ehehhee mesti mereka sgt suka jaga adik perempuan kan...

Zura said...

heppy bday to sara...comel je daryn bwk botol air tue...dh mcm mak² je...kehkehkeh..

~aSHa~ said...

zura --> ehehehe