Monday, June 21, 2010

Kasih Ke Syurga 1st Giveaway



sile teka brape jumlah??????


1. longgokan duit syiling lima posen
aku teka RM77.81


2. longggokan duit lima ploh hengget
aku teka RM30,000


anna ok kan?

CUMA TINGGALKAN KOMEN & TEKA
-duit syiling bape hengget jumlahnye
-duit kertas bape hengget jumlahnye

5. paling wajib, tinggalkn link anda kat komen..
senang utk dijejaki.....


tu sajoooorrrrkkkk nokkks...


HADIAH AKAN DISEDIAKAN UTK 5 PEMENANG
(aku akan sediakan hadiah yg agak besttttt....promise!!
cthnye : bedsheet ke, coklat praline ke... waaaahhh gituuuu.. best kann??)


tarikh tutup : 13 JULY 2010 (Ahad) kol 12.00 mlm....


mari la juiiiiiinnnn...

http://kasihkesyurga.blogspot.com/

9 comments:

~anna&anuar~ said...

weeeeee.... thnks a lot kak wat n3 neeeehhh.. labiuuuuu....

~anna&anuar~ said...

jgn lupe tinggal jejak ye kak... kang 'ter' miss lakkk... heheheheh

~aSHa~ said...

anna betul kan...ehehe akak kira selai selai tu tau...tak bagi lg link..nak kena bagi ke? sbb ni tadi autopublish

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

aku dapat jawapan bocor ni...hehehe...

~aSHa~ said...

arhh dulik..sbb aku dah jumpa bomoh lain..tak jumpa bomoh yg aritu dah..ehehee

Farazila said...

chop..mana datangnye 1sen tue??tgk xde 1sen ponnn

~aSHa~ said...

farazila --> hi lama tak dgr berita yu...ehehe dik angka tu akak amik nun mengikut link blog akak ni...mdm7781...ehehehe..

kakchik said...

salam asha. kakchik tak berapa suka masuk contest sebab jarang menang.

tapi suka kalau org lain ramai2 masuk.

p/s: tadi asha tinggal pesan kata ada blog baru psl t'ganu. bila kakchik klik, dia bawa ke sini: http://www.ndparking.com/blogpspot.com ngape ek?

ardinihumaira said...

huissskkk banyak nya fulusss $$$$$$$$ ($__$) nak sikit! gudlak kak ;)