Tapiiiiiiii......

mama : biar mama gosokkan gigi

mdm1 : tapiiii......mama gosok gigi tapiiiiiiii danish gosok gigi dulu tau.....

mama : ok


faham ke maksud ayat dia tu...ehehehe

'mula2 mama gosok gigi danish lepas tu danish gosok gigi sendiri tau'

dia suka menggunakan perkataan TAPI, tapi tak tau maksud tapi itu....

sekian.

Comments

nizamsani said…
dia minta mainan keretapi la tu.
~aSHa~ said…
nizamsani --> owh ye ke..sama dgn papa dia suka tul kenderaan keretapi..eheheh tak tau apa pasal...
Nurzairul Isma said…
hahah.. tapi..?? sis, same la mcm anak saya.. sikit2 ckp tapi...
~aSHa~ said…
nurzairul --> ahaha ada rupanye yg sama peel dgn perangai pelik tu ye...ehehe...ada geng...
LYaFRINA said…
tapiiiii??
tapiiii aperrrr???
tapi.............

waaa MDM 1.. aunty dah pening ni,, tapi aper???? hehehehe
owhhh...penyalahn gunaan bahasa ni...hahaha
ardinihumaira said…
tapiii dni faham tapiii biasala budak-budak. miahaha... lari sambil jerit tapi tapiii! ;p gurau je kak. budak2 memang la. adik dni pon dulu cemtu. kelakar je kan ;p
~aSHa~ said…
lya --> ehehe sib baik mama tak pening dah layanzzzzzzzzz
~aSHa~ said…
izan --> mmg salah penggunaan tu..tapi takut lak aku nak tegur skrg...takut dia rasa apa yang dia cakap semua tak betul..so bila dia dah sedikit besar..aku terangkan tatabahasa...ehehehe...

agaknye turun aku kot...tak reti guna bahasa melayu dgn baik..
~aSHa~ said…
dni --> tapiiiiiiii sib baik kak dni paham kan...boleh la danish borak2 dgn kak dni yg comey tu...
mamalieyna said…
budak2 mmg suka buat ayat pelik2 sket..teringatkan anak2 buah dl..suka ckp terbalik..hikhik..
Zana said…
heheh...mesti cute je masa dia ckp tu kan, sibbaik mama faham...

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid